مجله سیم کارت

نحوه دایورت کردن خطوط ثابت و همراه

0 5,098

دایورت از خدماتی است که شاید هر کاربر حتی برای یک بار هم به آن نیاز پیدا کرده باشید . دایورت کردن خدماتی است که در همه اپراتور های فعال وجود دارد . حتی دایورت کردن برای خطوط ثابت نیز امکان فعال سازی است . در واقع دایورت به معنای انتقال تماس به خطی دیگر است . تمام اپراتور ها این امکان را فراهم کردن و تمام مشترکین “سیم کارت همراه اول” ، “سیم کارت ایرانسل” و سیم کارت رایتل ( rightel ) و حتی خطوط ثابت می توانند از این سرویس استفاده کنند . دایورت کردن جزو خدماتی است که در بعضی از مواقع ضروری است . برای مثال زمانی که منتظر یک تماس مهم هستید . در دسترس نیستین دایورت کردن خط می تواند کمک زیادی به شما کند . ما در این مقاله سعی داریم روش هایی فعال سازی دایورت کردن خطوط را به شما آموزش دهیم :

افراد برای دایورت کردن می توانند هم از طریق تنظیمات گوشی همراه خود و هم از طریق کد دایورتی که اپراتور ها ارائه می دهند استفاده کنند . البته افرادی که “سیم کارت” اعتباری دارند هم سیم کارت همراه اول اعتباری و هم سیم کارت ایرانسل اعتباری باید دقت کنند . هنگام فعال سازی سرویس دایورت کردن خطوط باید حتما اعتبار داشته باشند زیرا برای برقراری ارتباط برای هر دو طرف هزینه در نظر گرفته می شود .

دایورت کردن از طریق کد های دستوری :

تمای اپراتور های برای دیورت کد دستوری یکسانی دارند و می توانید برای دایورت کردن خطوط و تماس ‌ها از کد « # شماره مورد نظر * 21 * » استفاده نمایید . برای دایورت تماس‌ ها ، زمانی که مشغول هستید کد « # شماره مورد نظر * 61 * » شماره‌ گیری نمایید . و برای انتقال تماس‌ ها ، زمانی که نمی‌ خواهید به گوشی جواب دهید ،  یا اصلا صدای آن را نشنیده ‌اید ، از کد دستوری « #  شماره مورد نظر * 62 * » استفاده نمایید . برای انتقال تماس ‌ها ، زمانی که گوشی خاموش یا از دسترس خارج است ، « #  شماره مورد نظر * 67 * » را شماره ‌گیری کنید .

همان طور که اشاره کردیم امکان دایورت کردن خطوط تلفن ثابت روی موبایل نیز ممکن است . افراد با شماره گیری کد دستوری * 21 * [شماره مقصد] # و * 57 * [شماره مقصد] # می توانند تلفن ثابت خود را دایورت کنند . برای برداشتن دایورت خطوط ثابت و موبایل در قسمت تماس تلفن همراه خود کد دستوری  # 21 # را شماره گیری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.