مجله سیم کارت

پیش شماره های جدید شاتل موبایل

0 1,960

شاتل موبایل اولین اپراتور در ایران است که سیم کارت هوشمند را ارائه کرده است . در حال حاضر رنج جدید از شماره سیم کارت های هوشمند با کد جدید روانه بازار کرده است . اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است و به تازگی رنج جدیدی از پیش شماره های خود را ارا
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، شاتل موبایل ( shatelmobile ) رنج جدید از شماره سیم کارت های هوشمند خود را با کد های 16 و 17 روانه بازار کرده است .

پیش شماره های شاتل موبایل

شاتل موبایل سیم کارت های هوشمند خود را با پیش شماره 0998 ارائه داده است . رنج سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل شامل 099810 ، 099811 ، 099812 ، 099812 ، 099813 ، 099814 ، 099815 می باشد .
پیش شماره های جدید شاتل موبایل

پیش شماره های جدید شاتل موبایل

هم اکنون “شاتل موبایل” این اپراتور بزرگ سیم کارت هوشمند شاتل موبایل خود را با رنج جدید ارائه کرده است . رنج جدید سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با کد های 099816 و 099817 می باشد و به تازگی روانه بازار شده است .

سیم کارت هوشمند شاتل موبایل

شاتل موبایل تنها اپراتوری است که سیم کارت هوشمند را عرضه کرده است و “سیم کارت” های هوشمند ویژگی های زیادی دارند . سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با توجه به محل حضور مشترک به صورت مداوم آنتن ها را تحلیل می کند . با تحلیل مداوم شبکه و آنتن های موجود با کیفیت ترین پوشش را در اختیار مشترک قرار می دهد . سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با پیش شماره 0998 ارائه شده است . در واقع سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل بر اساس آنتن های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین بهترین پوشش را در اختیار مشترک قرار می دهد . با کیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا خودکار و هوشمند و بدون نیاز به تنظیم و یا نصب انتخاب می کند .

انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان

اپراتور شاتل موبایل در جدید ترین اقدام خود امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان را فراهم کرده است . با پیاده سازی انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان برای مشترکین خود امکان آگاهی از وضعیت اتصال رادیویی را فراهم کرده است . برای مشترکین خود امکانی را فراهم کرده تا با شماره گیری کد دستوری # 8 * 1 * از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود مطلع شوند .با شماره گیری کد دستوری از سیم کارت شاتل موبایل خود با پیش شماره 0998 شاتل موبایل امکان استفاده از آن فراهم می شود .
یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان خود ، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور ، شبکه میزبان مطلوب خود را انتخاب کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.