مجله سیم کارت

اپراتور های برتر در کشور

0 1,867

این روز ها سیم کارت ها یکی از اصلی ترین نیاز های بشر است . در کشور ما ایران اپراتور های برتر در کشور فعالیت می کنند تا بتوانند یکی از نیاز های اصلی امروزه بشر را پوشش دهند . در بین اپراتور های فعال در کشور اپراتور همراه اول و ایرانسل از سایر اپراتور ها محبوبیت بیشتری دارد . این اپراتور ها سعی دارند که خدمات متنوعی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهند .

در کشور ما ایران تمایل افراد به خرید سیم کارت همراه اول و سیم کارت ایرانسل بیشتر از سایر سیم کارت ها می باشد . می تواند یکی از علت های آن سابقه خوب و هم چنین خدمات متنوع و با کیفیت این اپراتور ها باشد . بعد از این اپراتور ها سومین اپراتوری که افراد به سراغش می روند اپراتور رایتل است . در واقع افراد به دنبال سیم کارتی هستند تا خدمات ارتباطی آن مشکل نداشته باشد . بتوانند به بهترین خدمات دسترسی پیدا کنند ، هر فرد برای انتخاب سیم کارت مورد نظر خود دنبال فاکتور های مهمی از جمله پوشش دهی گسترده ، سرعت بالای اینترنت ، قیمت مناسب ، سیم کارت رند و خیلی از موارد دیگر می باشد .

همان طور که در بالا اشاره کردیم دلیل تمایل افراد به “خرید سیم کارت” ایرانسل و سیم کارت همراه اول همین فاکتور ها هستند . این دو اپراتور خدمات خود را به بهترین نحو در اختیار مشترکین “سیم کارت” های خود قرار می دهند . افراد با “خرید سیم کارت ایرانسل” و یا “خرید سیم کارت همراه اول” دیگر نگران پایین بودن کیفیت خدمات خود نیستند . هم چنان در حال تلاش هستند تا کیفیت خدمات خود را بالا ببرند تا مشترکین بیشتری را جذب کنند . هم چنین رضایت مشترکین فعلی خود را کسب کنند .

اپراتور های برتر در کشور

همراه اول در رتبه اول واگذاری سیم کارت همراه اول دائمی قرار دارد . اپراتور ایرانسل در رتبه اول سیم کارت ایرانسل اعتباری قرار دارد . رایتل در رتبه سوم قرار دارد و اپراتور رایتل به دلیل این است با بروز رساتی خدمات خود بتواند در رتبه اول قرار بگیرد و بتواند کاربران زیادی را جذب کند . اپراتور های جدید دیگری نیز هستند که در تلاش هستند با ارائه خدمات جدید سهمی در بازار سیم کارت داشته باشند . آمار ها نشان می دهد که تجربه فروش سیم کارت شاتل موبایل هر روز بیشتر خواهد شد و شاتل موبایل با گذشت زمان سهم بیشتری از بازار را از ان خود کند .

در میان اپراتور های فعال در کشور اپراتور همراه اول بالا ترین ضریب نفوذ را دارد و منظور از ضریب نفوذ نسبت تعداد شماره موبایل فعال شده به تعداد جمعیت استفاده کننده از خدمات سیم کارت در یک کشور می باشد و با استفاده از آمار های شماره های واگذار شده و یا این که چه تعدادی از شماره ها فعال و یا غیر فعال هستند می توان ضریب نفوذ را محاسبه کرد که طبق آمار ها اپراتور همراه اول بالا ترین ضریب نفوذ را در مقایسه با سایر اپراتور های فعال دارد . طبق آمار همراه اول با دارا بود ضریب نفوذ 57.52 درصدی در رتبه اول این لیست قرار دارد . بعد از آن ایرانسل ( irancell ) است با ضریب 39.19 درصدی و در نهایت رایتل با ضریب 2.46 درصدی در جایگاه سوم اپراتور های تلفن همراه قرار گرفته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.