مجله سیم کارت

خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل

1 1,967

اپراتور ایرانسل اپراتور فعال در کشور است ، که خدمات ویژه ای را برای کاربران و مشترکین خود ارائه کرده است . اپراتور ها طی اقدامی جدید ، خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل ( irancell ) را از طریق اعتبار حساب به کاربران خود ارائه می دهند . و اپراتور همراه اول ، که اولین و برترین اپراتور کشور است خدمات مبتنی بر محتوا را از طریق اعتبار برای کاربران و مشترکین خود فعال کرده است . علت ارائه این خدمات از سوی اپراتور ها این است که مصوبه سازمان تنظیم و مقرارات و ارتباطات رادیویی از تاریخ 19 خرداد سال 1399 تغییر کرده است . این تغییر اعمال و اپراتور ها موظف به ارائه این خدمات شدند و باید طبق قوانین این سازمان عمل کنند .

خدمات مبتنی بر محتوا ایرانسل

یکی دیگر از این اپراتور ها اپراتور “ایرانسل” است . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، مشترکان بزرگ ترین و برتر این اپراتور دیجیتال ایران ، از این به بعد در صورت تمایل به استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا ، باید حتما حساب ویژه خود را شارژ کنند . تا از این طریق بتوانند از خدمات مبتنی بر محتوا استفاده کنند . لازم و ضرورری است که کاربران این اپراتور حساب خود را شارژ ویژه کنند . اپراتور ایرانسل اعلام کرد که این خدمات بر اساس تغییر اعمال شد در سازمان تنظیم مقرارات و ارتباطات رادیویی اعمال شد . تمامی مشترکان ایرانسل که سیم کارت ایرانسل دارند ،

مشترکانی که “سیم کارت ایرانسل” اعتباری دارند می توانند از روز 19 خرداد ماه 1399 ، فقط در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل را دارند و می خواهند از این خدمات استفاده کنند با مراجعه به بخش اعتبار محتوا در اپلیکیشن ایرانسل من ، و یا با شماره گیری # 11 * 555 * می توانند بسته ویژه محتوایی را از این اپراتور خرید کنند ولی مشترکانی که سیم کارت ایرانسل دائمی دارند ، این خدمات هنوز برایشان غیر فعال است و فعلا نمی توانند از این خدمات استفاده کنند .

ایرانسل طرح های اعتباری 10هزار تا 100هزار ریالی برای مشترکان خود ارائه کرده است . تا از راه‌ های دیگر بتوانند در صورت تمایل ، حساب اعتبار محتوای خود را افزایش دهند . از این خدمات استفاده کنند و هم چنین مشترکین ایرانسل می توانند . از طریق شماره گیری کد دستوری # 800 * خدمات مبتنی بر محتوای فعال روی حساب خود را مشاهده کنند . در صورتی که بخواهند ، آن ها غیر فعال کنند .

1 نظر
  1. بهمن می گوید

    درود ،ایرانسل روزانه چندین بار پیامک خرید شارژ ونت وغیره ….که بی استفاده هستند می فرستد وگوشی من پراست از این اعلام های بی فایده وتا یکی را پاک میکنم یکی دیگر می فرستد .کدها را زده ام وجواب داده اما همچنان پیامک می فرستد با پشتیبانی هم گفته ام ایمیل هم زده ام .اما هنوز کارشان را تکرار می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.