مجله سیم کارت

تعویض سیم کارت همراه اول به یو سیم

0 87

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در گشور است  و اولین اپراتوری است که در کشور فعالیت خود را اغاز کرده است . اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود سیم کارت یو سیم ارائه داده است ، اپراتور همراه اول همواره در تلاش است تا رضایت مشترکین خود را با ارائه خدمات متنوع جلب کند . اپراتور همراه به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور خدمات متنوع و متفاوتی را در اختیار کاربران سیم کارت های خود قرار داده است . یکی از خدمات متفاوت اپراتور همراه اول ارائه اپلیکیشن همراه من است که مشترکین این اپراتور بزرگ می توانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند . یکی دیگر از خدماتی که همراه اول ارائه داده است ارائه سیم کارت نسل یو سیم است ، یو سیم سیم کارتی است که امکان استفاده مشترکین از اینترنت نسل چهار و چهار و نیم را برای مشترک فراهم می کند .
مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند و تمایل دارند که سیم کارت خود را از حالت معمولی به یوسیم تبدیل کنند می توانند به صورت رایگان سیم کارت خود را تعویض کنند ، البته باید اشاره کنیم که تعویض سیم کارت به یو سیم برای اولین بار رایگان است و مشترک برای تعویض مجدد سیم کارت خود به یوسیم باید هزینه پرداخت کنند . کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری که برای اولین بار "سیم کارت" خود را به صورت رایگان یا غیر رایگان به یوسیم تعویض می کنند ، مشمول دریافت هدیه بسته اینترنت 20 گیگا بایت برای مشترکین دائمی یا هدیه بسته اینترنت 15 گیگ برای مشترکین اعتباری می شوند .
تمامی مشترکین می‌ توانند از طریق شماره‌ گیری کد دستوری * 10 * 6 * 0 # نسبت به استعلام نسل سیم‌ کارت خود اقدام نمایند . بنابراین مشترکینی که هنوز از سیم کارت قدیمی استفاده می کند ، به یکی از روش هایی که در ادامه معرفی می شود سیم کارت را به یوسیم تعویض کنند و علاوه بر اتصال به شبکه پر سرعت نسل 4 و 4.5 اینترنت همراه اول ، از هدیه بسته اینترنت 20 گیگ ( برای مشترکین دائمی ) یا هدیه بسته اینترنت 15 گیگ ( برای مشترکین اعتباری ) بهره مند شوند .
حداکثر یک هفته پس از تعویض یو سیم ، بسته هدیه اینترنت سی روزه ، 20 گیگا بایت برای مشترکین دائمی و 15 گیگا بایت برای مشترکین اعتباری به صورت رایگان فعال خواهد شد . در صورت وجود بسته اینترنت ، بسته هدیه تعویض یوسیم رزرو می شود و در صورت عدم وجود بسته اینترنت ، بسته هدیه فورا فعال می گردد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.