مجله سیم کارت

ستاره اول همراه اول

0 45

ستاره اول طرحی است که بر اساس  آن مشترکین همراه اول می توانند شارژ همراه اول خرید کنند و یا برای مشترک دیگری خرید شارژ انجام دهند . راحت ترین درگاه که همراه اول برای کاربران خود برای خرید شارژ در نظر گرفته است # 1 * است . امکان شارژ عادی و شارژ شگفت انگیز نیز برای کاربران همراه اول وجود دارند . در واقع بر اساس این طرح کلیه مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند می توانند ، از خدمات موجود در این طرح استفاده کنند .
به موجب این  طرح مشترکین "سیم کارت همراه اول اعتباری" و دائمی همراه اول می توانند ، با شماره گیری کد دستوری * 1 # نسبت به خرید شارژ همراه اول برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر اقدام نمایند در واقع مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی می توانند برای مشترک سیم کارت همراه اول اعتباری خریداری و هدیه نمایند . این طرح از تابستان سال 1394 اجرا شد و تا اطلاعیه بعدی فعال است . در واقع مشترکینی که "سیم کارت همراه اول" دارند ، می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * از سیم کارت خود نسبت به خرید و فعال سازی بسته مکالمه ، خرید شارژ ، پرداخت قبض ، خرید اینترنت و رومینگ و … اقدام کنند . روش پرداخت به این صورت است که پس از درخواست خرید شارژ از جانب مشترک ، مشترک به درگاه بانک اتصال یافته و می تواند با ارسال شماره کارت شتاب و رمز دوم ، پرداخت خود را انجام دهد . در صورتی که مشترک اقدام به خرید شارژ نماید ، اعتبار مشترک مستقیماً افزایش می یابد . بدین معنی که نیازی به ارسال پین در این روش توسط مشترک نمی باشد . شماره های افراد دیگری که از سوی هر مشترک اعلام می گردد ، در صورت تائید مشترک برای خرید های بعدی وی ثبت می شود . در صورتی که مشترک برای خرید شارژ اقدام نماید ، مبلغ فعلی شارژ مشترک بررسی می شود . اگر مبلغ به اندازه ای باشد که با خرید جدید ، اعتبار مشترک بیش از 200 هزار تومان شود ، از خرید شارژ جلوگیری شده و مراتب طی پیامک به مشترک اعلام می شود . در صورت موفق بودن عملیات خرید شارژ ، افزایش شارژ از طریق USSD و پیامک به مشترک اعلام می شود . در صورت عدم موفقیت نیز نتیجه به مشترک اعلام می گردد .
مشترکین اعتباری می ‌توانند ، با شماره گیری # مبلغ شارژ* 1 * ، شارژ های 10,000 و 20,000 و 50,000 و 100,000 و 200,000 و 500,000 و 1,000,000 ریالی را سریع تر از هر روشی به صورت فوق العاده برای خود خرید نمایند .مشترکین همراه اول یم توانند شارژ خود را به صورت شگفت انگیز نیز فعل کنند ، بر این اساس میزان اعمال شارژ متفاوت است و پس از وارد نمودن رمز شارژ با کد دستوری # 2 * 1 *  می توان شارژ را به صورت شگفت انگیز در یافت کنید . اعتبار شارژ هدیه بسته به میلغ شارژ خریداری شده تعیین می شود که بسته به مقدار شارژ بین 1 تا 3 روز مدت اعتبار آن است . منظور از 1 روز اعتبار شارژ هدیه، تا 24 ساعت پس از زمان اعمال شارژ بوده و منظور از 3 روز اعتبار شارژ هدیه ، تا 72 ساعت پس از اعمال شارژ می ‏باشد . شارژ هدیه شامل  مکالمات داخل شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت) ، SMS و دیتا می‏ شود و در صورتی که پیش از اتمام اعتبار شارژ هدیه اقدام به اعمال شارژ فوق ‏العاده‏ ی مجدد نمایید ، مبلغ شارژ های هدیه با هم جمع و زمان اعتبار طولانی‏ تر ، منظور می‏ گردد ( زمان اعتبار شارژ هدیه جمع نمی‏ گردد ) . لازم به ذکر است در زمان تماس با اپراتور های دیگر و هم چنین تماس خارج از کشور و رومینگ از شارژ اصلی  مشترک کسر خواهد گردید . پایان یافتن مهلت زمانی استفاده از شارژ هدیه ، تأثیری بر مبلغ و مهلت استفاده از شارژ اصلی نمی‏ گذارد .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.