مجله سیم کارت

طرح های تشویقی همراه اول و ایرانسل

0 4,058

طرح های تشویقی همراه اول و ایرانسل اپراتور های همراه اول و ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های خود طرح های ویژه ای ارائه کرده اند . این طرح های ویژه شامل بسته های مکالمه می باشد . مشترکین با فعال سازی این طرح ها روی “سیم کارت” خود می توانند با دوستان درون شبکه خود مکالمه های طولانی مدت داشته باشند . هم چنین در مدت مکالمه خود نگران هزینه سیم کارت خود نباشند . خیلی از مشترکین این اپراتور ها نمیدانند این طرح های تشویقی چی هست و به چه دردی میخورد ؟ ما در این مقاله به نحوه فعال سازی و استفاده از این طرح ها می پردازیم و برای مشترکین این اپراتور ها شرح می دهیم :

طرح های تشویقی ایرانسل

طرح تشویقی همراه اول و ایرانسل را به ترتیب توضیح خواهیم داد . و طرح تشویقی ایرانسل به این گونه می باشد که اگر سیم کارت شما سیم کارت ایرانسل اعتباری است باید سیم کارت خود را شارژ کنید . اگر سیم کارت شما ایرانسل دائمی است می توانید مستقیم از درگاه بانکی اقدام به خرید بسته های این طرح نمایید . برای مثال شما یک طرح 5 هزار تومانی از ایرانسل خریداری می کنید . سیم کارت خود را شارژ می کنید مبلغ 50 هزار تومان شارژ دریافت می کنید . می توانید تا سقف 50 هزار تومان با دوستان ایرانسلی خود مکالمه داشته باشید . برای کسب اطلاعات در خصوص این طرح و نحوه فعال سازی باید از “سیم کارت ایرانسل” کد دستوری # 4444 * را شماره گیری نمایید . در مرحله بعد گزینه ساعت روز ، هفته ، ماه خود را انتخاب کنید طرح خود را خریداری کنید .

برای کسب اطلاعات در خصوص حجم طرح های تشویقی باقی مانده اپراتور ایرانسل می توانید کد دستوری # 2 * 4 *1 * 555 * را از سیم کارت خود شماره گیری نماید .

 همراه اول

طرح های تشویقی همراه اول ( MCI ) به این گونه می باشد که اگر سیم کارت شما همراه اول است ، در اپراتور همراه اول می توانید با پرداخت 15هزار تومان به مدت 750 دقیقه مکالمه درون شبکه داشته باشید . شامل سیم کارت های همراه اول و تلفن های ثابت می باشد . طرح تشویقی همراه اول فقط به صورت ماهانه می باشد . مشترکین سیم کارت همراه اول می توانند به صوررت ماهانه این طرح ها را فعال کنند .

مشترکین سیم کارت همراه اول برای کسب اطلاعات از نحوه استفاده و فعال سازی این طرح ها باید از سیم کارت همراه اول خود کد دستوری # 1000 * را شماره گیری کنند . طرح مورد نظر خود را فعال کنند که هزینه فعال سازی این طرح روی قبض مشترک لحاظ می گردد . برای کسب اطلاعات در خصوص حجم طرح های تشویقی باقی مانده اپراتور همراه اول می توانید با کد دستوری # 1000 * گزینه جزئیات طرح را انتخاب کنید . مدت استفاده از طرح برای سیم کارت شما پیامک می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.