مجله سیم کارت

سرویس شماره مجازی

0 3,065

همان گونه که در جریان هستید از مدت ها پیش همراه اول از سرویس شماره مجازی خود رونمائی کرده است . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و مشترکین زیادی دارد . سرویس شماره مجازی همراه اول یکی از طرح های ویژه این اپراتور بزرگ است . اما نکته ای که این میان بسیار حائز اهمیت می باشد این است که بسیاری از کاربران و مشترکین “همراه اول” اطلاعی از این سرویس ندارند . از این رو امروز تصمیم گرفتیم تا توضیحات کاملی درباره سرویس های شماره مجازی بیان کنیم . بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سرویس شماره مجازی

در واقع “سرویس شماره مجازی” از خدمات کاربردی همراه اول می باشد و مشترکین می توانند از این سرویس ویژه استفاده کنند . که به واسطه آن مشترکین سیم کارت همراه اول و کاربران قادر خواهند بود در حین استفاده از اپلیکیشن های اینترنتی ، مراقبت های ویژه ای از حریم شخصی خود نمایند . در سرویس شماره مجازی همراه اول فرد به جای استفاده از شماره تلفن شخصی خود برای برقراری تماس ، از شماره موقت مجازی که برای تماس به آن ها اختصاص می یابد بهره مند شوند . این سرویس ویژه برای خیلی از مشترکین همراه اول کاربرد دارد و خیلی از مشترکین از آن استفاده می کنند .

همه این عوامل باعث می شود که مشترکین همراه اول با اطمینان خاطر از امنیت اطلاعاتی خود و هم چنین حفظ اطلاعات شماره تلفن همراه خود با مشاورین املاک و یا هر جای دیگری تماس بگیرند . در صورت تمایل شماره خود را برای اقدامات بعدی در اختیار ایشان قرار دهند.

شایان ذکر است که همراه اول ( MCI ) برای نخستین بار  این طرح را عملی کرده است . این اپراتور با بهره گیری کاربردی از “اپلیکیشن الونک” اقدام به این کار نموده است . شما نیز برای بهره مندی از این سرویس به راحتی می توانید از اپلیکیشن الونک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.