مجله سیم کارت

روز های گرم حرفی همراه اول

0 76
  • اپراتور همراه اول اولین اپراتور برتر در کشور است و این اپراتور بزرگ همواره طرح های متفاوتی را در راستای افزایش رضایت مندی مشترکین سیم کارت های خود ارائه می دهد . اپراتور همراه اول طرح روز های گرم حرفی را نیز ارائه داده است و کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و مشترکین "سیم کارت همراه اول اعتباری" می توانند برای فعال سازی این طرح اقدام کنند . طرح روز های گرم حرفی از دی ماه سال 93 شروع شده است و مشترکین می توانند از تا اطلاع ثانوی برای فعال سازی این طرح اقدام کنند . بر همین اساس کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری می‏ توانند تنها با پرداخت 15,000 ریال در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) از ساعت 7 صبح تا 23 بهره‌ مند شوند . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار آن ها قرار دهد و هدف همراه اول افزایش رضایت مندی مشترکین خود می باشد .
    طرح روز های گرم حرفی امکان استفاده مشترکین از 60 دقیقه مکالمه را فراهم می کند و پس از فعال سازی این طرح تا ساعت 23 همان روز ادامه خواهد داشت . مشترکین سیم کارت های اول که این طرح را فعال می کنند باید توجه داشته باشند که زمان مکالمه این بسته 60 دقیقه است و زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چند تماس مصرف شود یعنی نیازی نیست که حتما یک تماس 60 دقیقه باشد . هر مشترک همراه اول در طول یک روز فقط یک بار می تواند این بسته را خریداری کند و تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می گردد . قیمت برای کاربران سیم کارت همراه اول اعتباری و "سیم کارت همراه اول دائمی" یکسان و برابر 15,000 ریال می باشد ، برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان فعال سازی سرویس کسر می گردد .
    مشترکین "سیم کارت همراه اول" دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند برای استعلام وضعیت و باقی مانده بسته از درگاه پیامک و درگاه کد دستوری استفاده کنند . برای استعلام وضعیت و باقی مانده بسته از درگاه پیامک با ارسال عدد  0 و از درگاه کد دستوری # 3360 * 10 *  می توانند استعلام بگیرند .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.