مجله سیم کارت

لیست کدهای تخفیف سیم کارت ایرانسل – سیم کارت دات کام

0 1,541

لیست کدهای تخفیف سیم کارت ایرانسل – سیم کارت دات کام

اپراتور ایرانسل، بیش از چند دهه در زمینه ارتباطات فعالیت دارد به همین دلیل دومین اپراتور ایران محسوب می شود. این در حالی است که شرکت ایرانسل را به خاطر تعداد کاربر فعال، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران می دانند. شرکت ایرانسل با تخفیف هایی که در بسته های مکالمه و اینترنت و حتی مودم و غیره خود ایجاد می کند به مشترکین در خرید بسته کمک می کند. در ادامه متن، ما تلاش می کنیم تا تمامی کد تخفیف سیم کارت ایرانسل را برای شما فهرست کنیم.

کد تخفیف سیم کارت ایرانسل

نحوه استفاده از کد تخفیف سیم کارت ایرانسل

ما در این صفحه پر طرفدارترین و به صرفه ترین کدها را قرار می دهیم تا بتوانید خرید اقتصادی تری داشته باشید. برای این کار کافی است که کد تخفیف مورد نظر را در این صفحه انتخاب کنید و بعد از آن وارد سایت ایرانسل شوید. سپس کد را وارد کنید و خرید مورد نظر را انجام دهید.

به عنوان مثال اگر بخواهید مودم بخرید، ابتدا باید در این صفحه کد مورد نظر را انتخاب کنید و آن را در سایت درج کرده و مودم را انتخاب می کنید. پس از انتخاب مودم یعنی مرحله پرداخت و قبل از ورود به درگاه بانکی کد تخفیف را وارد می کنید. سپس سبد خرید خود را بروزرسانی کنید تا کد اعمال شود. در نتیجه اکنون می توانید مودم را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

یا حتی اگر قصد خرید سیم کارت داشته باشید می توانید از کد تخفیف سیم کارت ایرانسل استفاده کنید تا هزینه سیم کارت ارزان تر شود. در واقع باید یک کد تخفیف انتخاب کرده و وارد سایت ایرانسل شوید و همان مراحل قبل را طی کنید.

برای خرید بسته اینترنت یا مکالمه هم کافی است که آن کد را انتخاب و شماره گیری کرده تا فهرست پیشنهادات تخفیفی را مشاهده کنید. سپس می توانید به صرفه ترین آن را انتخاب و خریداری کرد.

چگونه کدهای تخفیف ایرانسل را تهیه کنیم؟

ما در این صفحه از سایت سیم کارت دات کام کد تخفیف سیم کارت ایرانسل را قرار می دهیم تا اگر سیم کارت دائمی یا اعتباری دارید از این کدها برای خرید خود استفاده کنید. در ادامه کدهای مربوط به هر تخفیفی را قرار می دهیم تا آن ها را برای خرید بسته یا مودم و یا هر چیز دیگر استفاده کنید.

چرا بعضی از کدهای تخفیف کار نمی کنند؟

اگر در هنگام استفاده از کدها به مشکل برخوردید به خاطر دلایل زیر است:

  • مهلت استفاده از کد تخفیف برای شما تمام شده است.
  • قبلا از کد استفاده کرده اید.
  • کد تخفیف جدید درج شده.

بنابراین با توجه به اینکه تمامی کدهای تخفیف درج شده در این صفحه معتبر هستند، پس اگر این مشکل برایتان رخ دهد بدانید که به دلایل گفته شده است.

درباره کد تخفیف سیم کارت ایرانسل بیشتر بدانید

در واقع شرکت ایرانسل با ایجاد خدمات کامل و حرفه ای برای کاربران خود در حوزه ارتباطات، تبدیل به یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت ها شده است. البته ایرانسل خدمات دیگری را هم برای مشتریان خود ایجاد کرده است. این خدمت شامل اینترنت پر سرعت، اینترنت پر سرعت وایمکس، اینترنت پر سرعت TD-LTE است. بنابراین اگر شما هم جزو کاربران ایرانسل هستید همین الان برای به دست آوردن کدهای تخفیف شگفت انگیز ایرانسل اقدام کنید.

معرفی کد تخفیف سیم کارت ایرانسل

  1. اگر سیم کارت دائمی یا اعتباری دارید اما با شماره آن ایرانسل من را نصب نکردید همین الان اقدام کنید تا از بسته ۵۰ گیگابایتی برخوردار شوید. تنها با گرفتن کد دستوری *45# این هدیه ۵۰ گیگابایتی را تهیه کنید.
  2. ۳۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مناسبت خرید سیم کارت دائمی ۲ میلیون تومانی از دیگر جوایز ایرانسل است که خود به خود برای شما فعال می شود.

سخن پایانی

شرکت ایرانسل دومین اپراتور ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. اما با این حال در این فرصت کم، توانست به اولین اپراتور دیتای ایران تبدیل شود. این شرکت اولین بار فعالیت خود را در چند شهر تهران، مشهد و تبریز آغاز کرد و سپس توانست تمام کشور را پوشش دهد.

در عین حال شرکت خدماتی ایرانسل برای مشترکان خود امکانات و قابلیت های پیشرفته ای را ارائه می دهد. ضمن اینکه ایرانسل در ایام تعطیلی و برای مناسبت های مختلف به کاربران خود هدیه می دهد. به عنوان مثال کد تخفیف سیم کارت ایرانسل یکی از آن خدمات است که از طریق آن می توانید هم بسته های مکالمه و اینترنت به صرفه خریداری کنید و هم مودم و انواع اینترنت پر سرعت را تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.