مجله سیم کارت

روش های انتقال شارژ ایرانسل

0 106,460

انتقال شارژ از سیم کارت ایرانسل فقط به “سیم کارت ایرانسل” ممکن است و مشترک به سایر اپراتور های همراه اول ، رایتل و … نمی تواند شارژ انتقال دهد . کلیه مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری می توانند برای انتقال شارژ از روش های اعلام شده استفاده کنند . با استفاده از سرویس خط به خط ایرانسل می توانید خط اعتباری دوست خود را شارژ کنید و یا بخشی از مبلغ صورت حساب خط دائمی شان را بپردازید .

روش های انتقال شارژ سیم کارت ایرانسل

کلیه مشترکان سیم کارت ایرانسل می توانند از طریق روش های زیر برای دیگران شارژ ارسال گنند که این روش ها شامل :

1 – از طریق کد دستوری :

در این روش از اعتبار سیم کارت خودتان برای دوست تان که سیم کارت ایرانسل دارد شارژ بفرستید و برای این سرویس ابتدا باید ثبت نام کنید . برای ثبت نام باید عدد 12 را به سر شماره 1112 بفرستید و برای تکمیل ثبت نام یک رمز دلخواه برای خود انتخاب کنید . رمز انتخابی شما باید 5 تا 8 رقم و پس از انتخاب رمز می توانید به راحتی برای دوستان ایرانسلی تان شارژ بفرستید .

با شماره گیری کد # 1 * 142 * می توانید برای سرویس خط به خط رمز دلخواه را انتخاب کنید بعد از وارد کردن شماره ؛ نوبت به انتخاب مبلغ میرسد . حداقل 1000 ریال و حداکثر 10000 ریال سقف انتقال شارژ می باشد . بعد از وارد کردن مبلغ و تایید باید رمز خط به خط خود را وارد کنید . پس از وارد کردن رمز ، عملیات انتقال شارژ ایرانسل با موفقیت انجام خواهد شد . اگر رمز خود را فراموش کردید با شماره های 700 و 09377000000 تماس بگیرید .

۲ – از طریق پیامک  :

یکی دیگر از روش های انتقال شارژ به ایرانسل روش ارسال پیامک می باشد . ما در این روش طریقه انتقال شارژ ایرانسل به ایرانسل را آموزش می دهیم . در این روش مشترک برای انتقال شارژ همراه ابتدا باید یک پیامک به شماره 1112 ارسال کند . 1112 شماره انتقال شارژ ایرانسل می باشد . که با این کار یک پیامک راهنمایی برای مشترک ارسال خواهد شد . در این پیامک به ترتیب از چپ به راست پیامکی به 1112 ارسال نمایید : (( شماره تلفن دریافت کننده اعتبار )) ، (( مبلغ اعتبار مورد نیاز ( به ریال )) و  (( شماره رمز 4 رقمی انتقال اعتبار )) . باید بدون هیچ گونه فاصله یا حرفی و فقط با علامت : از هم جدا شوند .
شماره رمز ۴ رقمی انتقال اعتبار:مبلغ اعتبار موردنظر به ریال:شماره تلفن دریافت کننده اعتبار .

۳ – از طریق اپلیکیشن همراه من :

یک روش انتقال شارژ ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من است . روش انتقال اعتبار ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من به این طریق است که مشترکین “سیم کارت ایرانسل دائمی” و سیم کارت ایرانسل اعتباری با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من به بخش شارژ برای دیگران که انتهای صفحه است رفته و وارد سرویس خط به خط خواهد شد . سپس شماره ایرانسل مقصد و مبلغ مورد نظر را وارد می کند ..

قوانین انتقال شارژ همراه اول :

1 – مشترکان سیم کارت دائمی ایرانسل ( irancell ) در هر ماه از دوره قبض خود می توانند تا مبلغ 5000 تومان اعتبار انتقال دهند .
2 – در صورتی که مشترکان دائمی صورت حساب خود را تا موعد مقرر پرداخت نکرده باشند ، سرویس خط‌ به‌ خط برای آن ها غیر فعال خواهد بود .
3 – توجه داشته باشید که در هر بار انتقال شارژ ، مبلغ ۵۰ تومان کارمزد از اعتبار موجود در حساب شما (  فرستنده ) کسر می‌ شود .
4 – با شماره‌ گیری کد # ۲ * ۱۴۲ * و وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه می‌ توانید رمز خود را تغییر دهید .

5 – در صورتی که ۲۰ بار دستور خط‌به‌ خط را با رمز اشتباه ارسال کنید ، این سرویس برای شما مسدود می ‌شود . برای فعال ‌سازی مجدد آن می‌ توانید با شماره ‌گیری ۷۰۰ از خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کنید .
6 – با سرویس خط‌  به‌ خط نمی‌ توانید شارژ شگفت ‌انگیز را انتقال دهید .
7 – اگر از شماره شما در زمینه ارسال شارژ یا پرداخت صورت حساب “سیم‌ کارت” دیگران سوء استفاده شده یا می‌خواهید به فهرست تمام شماره‌ هایی که برای شما شارژ ارسال کرده‌اند یا صورت حساب شما را پرداخته‌ اند یا شما برای آن ها شارژ ارسال کرده ‌اید . یا صورت حساب شان را پرداخته‌ اید دسترسی داشته باشید ، لازم است از طریق مراجع قضایی اقدام کنید و پس از دریافت نامه ، از طریق یکی از واحد های حقوقی پیگیری‌ های لازم را انجام دهید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.