مجله سیم کارت

تعرفه ویژه رومینگ ایرانسل برای حج 1401

0 332

اپراتور ایرانسل ( irancell ) با توجه به نزدیک شدن موسم حج برای مشترکین خود که قصد سفر به خانه خدا را دارند تعرفه ویژه رومینگ ارائه کرده است . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و برای رفاه و آسایش مشترکین خود این خدمات را ارائه کرده است . کلیه مشترکان سیم کارت ایرانسل اعتباری و ایرانسل دائمی می توانند این سرویس را دریافت کنند . فقط توجه کنند که می توانند این خدمات را در کشور عربستان سعودی دریافت کنند . مشترکان سیم کارت ایرانسل از 20 خرداد تا 20 شهریور 1401 به مدت سه ماه از خدمات ویژه این اپراتور استفاده کنند .

فعال سازی رومینگ ایرانسل

مشترکین قبل از خروج از کشور باید در ابتدا رومینگ خود را برای مدیریت هزینه های خود فعال کنند . برای فعال سازی خدمات رومینگ از طریق کد دستوری # 1 * 1111 * را شماره گیری کنند و یا از اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنند . در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌ من ، ابتدا گزینه « سایر» را انتخاب کنند . سپس در قسمت « پرونده » و پس از آن قسمت « خدمات رومینگ » ، رومینگ خط خود را فعال کنند .

تعرفه ویژه اینترنت رومینگ ایرانسل

تعرفه های تخفیفی ویژه ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ است . زائران ایرانسلی حج امسال می توانند بسته اینترنت خود را با تخفیف استثنایی خرید کنند . تعرفه تخفیفی اینترنت ویژه زائران حج حجم 1.5 گیگا بایت با مدت 60 روز و با قیمت 180 هزار تومان است . زائران برای فعال سازی این تعرفه تخفیفی ویژه اینترنت باید کد دستوری # 4 * 1111 * را شماره گیری کنند . هم چنین حجاج از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز می توانند اقدام به فعال سازی کنند و امکان فعال‌ سازی این بسته برای حجاج ، به دفعات وجود دارد .

تعرفۀ تخفیفی مکالمه و پیامک

هم چنین هزینۀ هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان ، هر دقیقه تماس با ایران و نیز هر دقیقه تماس دریافتی در کشور عربستان ، ۶۰۰۰ تومان خواهد بود . هزینۀ ارسال هر پیامک ، ۱۵۰۰ تومان و هزینۀ هر مگابایت اینترنت همراه نیز ۶۰۰ تومان است . دریافت پیامک در زمان رومینگ ، رایگان است . مشترکان “ایرانسل” در کشور عربستان ، می ‌توانند علاوه بر استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ، با شماره‌ گیری رایگان کد دستوری ‎# 7 * ، سیم کارت خود را شارژ کنند . روشن کردن تلفن ‌همراه در زمان رومینگ ، هیچ هزینه ‌ای ندارد .

مشترکان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند که با روشن کردن اینترنت رومینگ ، دیتای مورد استفاده در اپلیکیشن‌ های تلفن‌ همراه ، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد . بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به ‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن‌ های نصب شدۀ خود اطمینان حاصل کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.