مجله سیم کارت

999 گیگابایت برای کاربران لنز

0 2,953

اپراتور ایرانسل تلویزیون اینترنتی لنز را به کاربران خود ارائه کرده است . اپلیکیشن لنز را بدون پرداخت هزینه ای دانلود و نصب کنید . با استفاده از اپلیکیشن می توانید در هر جا و در هر مکانی که هستید دسترسی به برنامه های زنده تلویزیونی ، پخش مستقیم مسابقه های ورزشی ، کتاب های صوتی ، موسیقی و آلبوم ، فیلم و سریال های ایرانی و خارجی و پادکست و … دسترسی داشته باشید . اپلیکیشن لنز به تازگی برای کاربران خود ماراتن طلایی برگزار کرده است . به کاربران خود جایزه می دهد و این ماراتن تا 30 آذر می باشد . این اپلیکیشن کاربران زیادی دارد . تمامی مشترکین ایرانسلی که سیم کارت ایرانسل دارند ، می توانند از این اپلیکیشن لنز “ایرانسل” به صورت رایگان استفاده کنند . مشترکین می توانند برای خرید محتوا از اعتبار سیم کارت خود نیز استفاده کنند . برنامه های موجود در اپلیکیشن لنز تا 7 روز پس از یخش قابل دسترسی خواهد بود .

999 گیگابایت برای کاربران اپلیکیشن لنز

کاربران اپلیکیشن لنز تا 30 آذر ، اگر حداقل تا 6 ساعت لنز را مشاهده کنند مشمول دریافت این جایزه می شوند . کاربران لنز اگر شبکه شتاب را یک ساعت تماشا کنند 50 امتیاز به آن ها تعلق می گیرد . هر یک ساعت تماشای شبکه شتاب شامل 50 امتیاز می شود . هر یک ساعت تماشای فیلم و سریال 50 امتیاز و هر یک ساعت تماشای لنز اسپورت 20 امتیاز را شامل می شود .

جایزه ارائه 999 گیگا بایت برای 9 نفر است . افرادی که تمایل دارند از جوایز بهره مند شوند می توانند ، اپلیکیشن لنز را از طریق گوگل پلی ، چارخونه ( اندروید ) ، دانلود اپ (اندروید ) ، مایکت ، سیب آپ ، چارخونه و دانلود اپ  ios  دانلود و نصب کنند و از جوایز بهره مند شوند.برای استفاده از اپلیکیشن محدودیت برای ورود کاربر وجود دارد و فقط دو کاربر به طور هم زمان می توانند از یک حساب استفاده کنند و در صورتی که کاربر سوم تمایل داشته باشد از همان حساب استفاده کند باید یک نفر از حساب کاربری خارج شود تا نفر سوم بتواند ورود پیدا کند و از اپلیکیشن استفاده کند . کاربرانی که تمایل به لغو حساب دارید ، از طریق شماره 09377270000 با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل ( irancell ) تماس بگیرید و درخواست لغو حساب خود را اعلام کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.