مجله سیم کارت

کیف پول دیجیتال ایرانسل

6 2,950

“ایرانسل” برای مشترکین خود خدمات جدیدی ارائه کرده است که کیف پول دیجیتال ایرانسل نام دارد . مشترکین ایرانسل با استفاده از کیف دیجیتال ایرانسل می توانند ، آسان تر از خدمات و محصولات این اپراتور مطلع شوند . مشترکین ایرانسل که “سیم کارت ایرانسل” دارند برای استفاده از این سرویس باید کیف پول دیجیتال خود را شارژ کنند تا بتوانند از این سرویس استفاده کنند . ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . همیشه در تلاش است که برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند دسترسی به خدمات و محصولات خود را آسان کند .

ایرانسل هم چنین با طراحی و ارائه اپلیکیشن ایرانسل من نیز تا حد بسیار زیادی این دسترسی برای کاربران خود آسان کند . اپلیکیشن ایرانسل من نیز به عنوان بهترین و محبوب ترین بین اپلیکیشن های ایرانی است . در این لیست جایگاه دوم را دریافت کرده است و در کل اپراتور ایرانسل همیشه برای رضایت مشترکین خود در تلاش است . سعی دارد خدمات خود را به بهترین شکل به مشترکینی که سیم کارت ایرانسل دارند و جزو مشترکین این اپراتور هستند ارائه دهد .

کیف ‌پول دیجیتال ایرانسل

مشترکین ایرانسل با استفاده از کیف ‌پول دیجیتال ایرانسل ، می توانند ساده‌ تر‌ از همیشه از خدمات و محصولات متنوع دیجیتال بهره‌ مند شوند ! فقط کافی است کیف ‌پول دیجیتال ایرانسل خود را شارژ کنند تا هر وقت و هر جا که نیاز شد . بی‌ نیاز از درگا‌ه های بانکی و سایر روش‌ های پیچیده پرداخت ، خدمات و محتوای دیجیتال دل خواه خود را با یک کلیک فعال کنند . علاوه بر این ویژگی مشترکین سیم کارت های ایرانسل ( irancell ) می توانند ، به ‌ازای اولین خرید شارژ 10 هزار تومانی در کیف ‌پول دیجیتال ایرانسل خود ، می ‌توانند از 2 گیگا بایت اینترنت هدیه تا پایان همان روز لذت ببرند که باید توجه کنید که این هدیه تنها یک ‌بار قابل استفاده است و با اولین خرید شارژ 10 هزار تومانی فعال می ‌شود .

مشترکین ایرانسل که تمایل دارند از این سرویس استفاده کنند و کیف پول دیجیتال خود را شارژ کنند . می توانند با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من اقدام به این کار کنند . زمانی که وارد اپلیکیشن ایرانسل من شدند روی قسمت کیف دیجیتال کلیک کنند . گزینه افزایش اعتبار را انتخاب کنند . زمانی که افزایش اعتبار را انتخاب کردند داخل آن طرح های کیف دیجیتال ثبت که می توانند یکی از آن طرح ها را انتخاب کنند . افرادی که اپلیکیشن ایرانسل من را ندارند می توانند از طریق “سیم کارت” ایرانسل خود کد دستوری # 11 * 555 * را شماره گیری کنند و اقدام به شارژ کیف پول دیجیتال ایرانسل خود کنند .

6 نظرات
  1. اسد می گوید

    چطور میشه موجودی کیف پول دیجیتال بگیرم چرا هیچ اطلاعاتی در مورد این موضوع نیست خوب کیف پول دیجیتال بگیرم بعد ش چی خو بقیه ش رو بگید

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      کیف پول دیجیتال برای انجام تراکنش ها است و با شارژ کردن کیف پول می توانید تراکنش های ایرانسل را انجام دهید

  2. جلیل احمدی مجد می گوید

    چطور میشه با اعتبار ایرانسلی کیف پولمو شارژ کنم؟

  3. جواد می گوید

    کیف پول رو چگونه شارژ کنیم آیا بدون داشتن کارت بانکی امکان پذیر اس؟؟؟

    1. modir می گوید

      سلام و وقت بخیر درواقع خیر، اما میتوانید از کافی نت ها نیز درخواست کنید تا حسابتان را شارژ کنند.

  4. حسین می گوید

    حساب جیب جت من مسدود شده چیکار کنم فعال بشع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.