مجله سیم کارت

سیم کارت گردشگر ایرانسل

2 6,214

اپراتور ایرانسل یک نوع سیم کارت اعتباری دارد که با عنوان سیم کارت ایرانسل گردشگری از آن یاد کرده است این سیم کارت همان طور که از اسمش مشخص است برای افرادی است که برای سفر به ایران آمده اند . این افراد می توانند این سیم کارت را تهیه کنند و از آن استفاده نمایند .

گردشگران عزیز به محض ورود به ایران می توانند برای خرید سیم کارت ایرانسل اعتباری گردشگر اقدام کنند . به راحتی می توانند این سیم کارت ها را از فرودگاه خریداری کنند . نیازی به فعال سیم کارت ها نیست به محض این که سیم کارت را در گوشی قرار دهید فعال می شود . می توانید از این “سیم کارت”  استفاده نمایید و قابل استفاده است . در واقع ایرانسل ( irancell ) این نوع سیم کارت ها را در نظر گرفته است تا افرادی که به ایران سفر می کنند مشکلی در برقرای ارتباط برایشان پیش نیاید .

با خرید سیم کارت ایرانسل اعتباری گردشگر به راحتی می توانید با داخل و خارج ایران صحبت کنید . بسیار مقرون به صرفه است و با تهیه این سیم کارت برای تماس با خارج از کشور دیگر نیازی به خرید سیم کارت بین الملل نیست . با استفاده از سیم کارت گردشگر می توانید به راحتی ارتباط برقرار کنید و تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید و از سریع ترین اینترنت ایرانسل بهره ببرید .
برای “خرید سیم کارت” ایرانسل گردشگر حتما باید شماره گذرنامه خود را داشته باشید . در هنگام خرید به آن نیاز دارید ، از مزایای این سیم کارت ها مقرون به صرفه بودن آن ، اینترنت پر سرعت ، مناطق تحت پوشش گسترده و پشتیبانی 24 ساعته آن است .

انواع سیم کارت گردشگری ایرانسل

سیم کارت های گردشگر 3 نوع می باشد . از نظر مقدار شارژ، اینترنت و هزینه خرید با یکدیگر متفاوت هستند .
سیم کارت گردشگر 1 : هزینه این سیم کارت 30 هزار تومان است و مدت زمان اعتبار آن 1 ماهه است . این سیم کارت گردشگر 1 مبلغ 4 هزارتومان شارژ اولیه و به میزان 1.5 گیگا بایت اینترنت اولیه دارد .
گردشگر 2 : هزینه این سیم کارت 43 هزار تومان است و مدت زمان اعتبار آن 1 ماهه است . این سیم کارت گردشگر 2 مبلغ 14 هزار تومات شارژ اولیه و به میزان 3 گیگا بایت اینترنت اولیه دارد .
سیم کارت گردشگر 3 : هزینه این سیم کارت 58 هزار تومان است و مدت زمان اعتبار آن 1 ماهه است . این سیم کارت گردشگر 3 مبلغ 22 هزار تومان شارژ اولیه دارد و به میزان 5 گیگا بایت اینترنت اولیه دارد .

2 نظرات
  1. پارسا می گوید

    سلام. آیا ایرانسل 24 ساعته در فرودگاه باز است؟

  2. صمدبخشی می گوید

    سلام خسته نباشید
    آیا سیم کارت گردشگر ایرانسل فقط در فرودگاه امام فروخته می شود ؟
    یا داخل شهر هم میشه از دفاتر ایرنسل خرید

    ۰۹۰۳۳۹۹۸۶۲۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.