مجله سیم کارت

بسته های تخفیف اینترنت رومینگ همراه اول

0 1,829

اپراتور همراه اول این بار برای مسافران سفر های خارجی و زائران حرم امام حسین ( ع ) تخفیف ویژه اینترنت رومینگ ارائه کرده است . همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود و هم چنین تکمیل زنجیره ارائه خدمات رومینگ به صرفه بسته های تخفیف اینترنت رومینگ همراه اول را ارائه کرده است .

این تخفیف های ویژه اینترنت رومینگ در 44 کشور از جمله ترکیه و عراق قابل استفاده است . کلیه مشترکان سیم کارت های همراه اول می توانند از این تخفیف ویژه استفاده کنند . هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند از این طرح استفاده کنند .

نحوه فعال سازی

مشترکینی که تمایل دارند از این سرویس ویژه همراه اول استفاده کنند باید پیش از سفر خود اقدام به فعال سازی اینترنت رومینگ خود کنند . مشترکین همراه اول که قصد عزیمت به کشور های منطقه از جمله ترکیه ، عراق ، امارات و یا کشور های اروپایی ، آسیایی و یا آفریقایی را دارند . باید پیش از سفر خود اقدام به فعال سازی یکی از بسته های اینتنرت رومینگ همراه اول کنند . مشترکین با فعال سازی این سرویس در طول سفر خود دیگر نیازی به خرید سیم کارت خارجی ندارند . با سیم کارت خود می توانند ارزان ترین تعرفه های ارتباطی را استفاده کنند .

مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری # 131 * 29 * 10 * می توانند اقدام به فعال سازی کنند . یا از طریق اپلیکیشن همراه من می توانند یکی از تخفیف اینترنت رومینگ همراه اول را انتخاب و فعال کنند . هم چنین از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول نیز می توانند نسبت به خرید و فعال سازی تخفیف اینترنت رومینگ اقدام کنند . هدف همراه اول از ارائه این تخفیف ها کاهش هزینه رومینگ بوده است . در ایام حج نیز ارائه کرده بود که مورد توجه زائران قرار گرفت . حالا نیز باتوجه به تاسوعا و عاشورای حسینی این تخفیف های ویژه را ارائه کرده است .

بسته های تخفیف اینترنت رومینگ همراه اول

همراه اول ( MCI ) در حال حاضر 3 تخفیف اینترنت رومینگ دور دنیا تعریف و طراحی کرده است . در 44 کشور و 62 اپراتور بین المللی قابل استفاده است . با خرید این تخفیف ها ، حتی با تغییر کشور هم می توانید مجدد به اپراتورهای طرف قرارداد اینترنت همراه اول وصل شوید و به ادامه استفاده بپردازید .

این تخفیف ها در کشور های « عراق » ، « امارات » و « ترکیه » که بیشترین مقصد مسافران ایرانی است قابل استفاده است . تمامی مشترکان می توانند از بین تخفیف های 14 روزه «300 مگا بایتی » ، « یک گیگا بایتی » و « 3 گیگا بایتی » که به ترتیب با قیمت های «180 هزار تومان » ، « 450 هزار تومان » و « 950 هزار تومان » عرضه می شود انتخاب خود را انجام دهند . از به صرفه ترین تعرفه های ارتباطی در کشورهای طرف قرارداد رومینگ اینترنت با همراه اول بهره مند شوند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.