مجله سیم کارت

طرح دوشنبه سوری همراه اول

0 367

همراه اول دوباره با طرح ویژه دوشنبه های آخر هر ماه خود کاربران خود را غافلگیر کرده است . این اپراتور مجددا طرح دوشنبه سوری خود را جهت جلب رضایتمندی و مشتری مداری ارائه می دهد . تصمیم دارد دوشنبه این هفته 30 اردیبهشت را با عنوان پنجمین دوشنبه سوری همراه اول برگزار نماید . در واقع طبق گزارشی که دقایقی پیش همراه اول از طریق سایت رسمی خود اعلام کردند این اپراتور جهت تکریم مشترکین سیم کارت های خود در آخرین دوشنبه هر ماه مجددا با طرح دوشنبه سوری خود آماده ارائه خدمات به مشترکین خود می باشند .

طرح دوشنبه سوری همراه اول

این طرح همراه اول ، ویژه کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول است . مشترکین برای فعال سازی این طرح می توانند دوشنبه های آخر هر ماه اقدام کنند . مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری اعلامی از طریق این اپراتور برای فعال سازی این طرح ویژه اقدام کنند . دوشنبه های آخر ماه مشترکین “سیم کارت” های همراه اول می توانند از این هدایا ویژه استفاده کنند . این هدایای ویژه طرح دوشنبه سوری برای مشترکین سیم کارت های همراه اول متفاوت است و به صورت رندوم به مشترکین سیم کارت ها اهدا می شود .

همه کاربران این اپراتور به راحتی می توانند برای استفاده از این طرح فراگیر با شماره گیری کد #64*100* از مزایا و پیشنهاد های ویژه ی این طرح بهره مند و استفاده نمایند . کلیه مشترکین همراه اول ( MCI ) دوشنبه های آخر هر ماه منتظر هستند تا همراه اول هدیه طرح دوشنبه سوری را اعلام کند .

مزایای طرح ویژه همراه اول

مزایای این طرح ، شامل اینترنت رایگان یک روزه می باشد.که شامل طرح های 100 مگا بایت تا 100 گیگا بایت برای یک روز فعال می باشد . که تمامی مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری کد مذکور به راحتی از این طرح استفاده نمایند.

این طرح روز یکشنبه 29 اردیبهشت ، ساعت 20 شب فعال و تا ساعت 23:59 دقیقه روز دوشنبه تاریخ 30 اردیبهشت به اتمام خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.