مجله سیم کارت

ترابرد به همراه اول

0 7,820

همراه اول یکی از دیگر از اپراتور های تلفن همراه در ایران است که برای مشترکین خود سرویس ترابرد را ارائه کرده است . با ترابرد به اپراتور همراه اول می توانید از کیفیت بالای مکالمه ، دیتا و پوشش شبکه گسترده همراه اول لذت ببرید . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است و همراه اول برندی معتبر در حوزه ارتباطات است . فعالیت ترابرد این قابلیت را به مشترک می دهد تا بتواند با حفظ شماره “سیم کارت” خود اپراتور خدمات دهنده خود را تغییر دهد .

ترابرد به همراه اول

کاربر می تواند بدون تغییر دادن شماره سیم کارت خود اپراتور خود را تغییر دهد . مشترکینی که تمایل به انجام ترابرد دارند می توانند درخواست خود را هم به صورت حضوری و یا الکترونیکی ثبت کنند . ترابرد پذیری در ایران هم برای سیم کارت همراه اول دائمی و هم سیم کارت همراه اول اعتباری امکان پذیر است . حتی سیم کارت های دیتا نیز می توانند ترابرد انجام دهند . ولی در ترابرد به همراه اول امکان ترابرد خطوط ثابت وجود ندارد . مشترکان سیم کارت های اعتباری و یا دایمی نمی توانند از اعتباری به دائمی و یا از دائمی به اعتباری ترابرد کنند . فقط ترابرد از دایمی به دائمی و از اعتباری به اعتباری امکان پذیر است . پس از ترابرد شماره اعتباری ، اعتبار مشترک در اپراتور فرستنده صفر خواهد شد . لذا مشترک بایستی ملاحظات لازم را تا قبل از نهایی شدن درخواست ترابرد به عمل آورد .

نحوه ترابرد

کاربران توجه کنند انجام فرآیند ترابرد تنها در ساعات اداری سیستم ترابرد شماره تلفن همراه ممکن است . یعنی شنبه تا چهارشنبه ساعات 8 صبح الی 5 بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعات 8 صبح الی 3 بعد از ظهر ( بجز تعطیلات رسمی ) امکان پذیر است. البته مشترک می تواند درخواست خود را در ساعات و روز های غیر اداری و ایام تعطیل نیز در پورتال اپراتور پذیرا ثبت نماید . درخواست ترابرد از سوی مشترکین حقوقی الزامآ باید از سوی صاحبان امضای مجاز و یا نمایندگان معرفی به صورت کتبی از سوی صاحبان امضا اعلام گردد . هر مشترک برای هر شماره تلفن همراه ، صرفآ دو بار در سال امکان ترابرد دارد .

همراه اول ( MCI ) هم به صورت حضوری و هم آنلاین می توانند ترابرد داشته باشند : مشترکین می توانند با تکمیل فرم ترابرد به صورت آنلاین و یا مراجعه به فروشگاه ها و دفاتر و تماس از طریق شماره 9990 درخواست ترابرد کنند . مشترکین همراه اول از صرفه جویی در هزینه مکالمه و پیامک با خانواده بزرگ همراه اول در عین حفظ شماره خط فعلی خود بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.