مجله سیم کارت

معرفی سیم کارت همراه اول به دوستان خود

0 3,255

اپراتور همراه اول برای مشترکین خود طرح ویژه ای را ارائه کرده است . با توجه به این طرح مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند ، از این خدمات ویژه استفاده کنند و هدیه اعتباری از همراه اول دریافت کنند . همراه اول اپراتور برتر در کشور است و اولین اپراتور مورد توجه مردم در ایران است و تا حد بسیار زیادی قابل اعتماد مشترکین است . همراه اول برای مشترکینی که سیم کارت همراه اول را به دوستان خود معرفی کنند شرایط ویژه ای در نظر گرفته است . طبق این شرایط مشترکین همراه اول از همراه اول هدیه دریافت می کنند . در این طرح افرادی که جزو مشترکین اعتباری همراه اول هستند . با معرفی سیم کارت همراه اول اعتباری به دوستان خود می توانند ، تا یک سال مبلغ شارژ هدیه دریافت کنند و از این خدمات بهره ببرند .

معرفی سیم کارت همراه اول

این طرح همراه اول که ویژه مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” است . طبق آن ، مشترکین جدید سیم کارت های اعتباری همراه اول تا 30 روز پس از فعال سازی یا ترابرد به همراه اول می توانند . شماره یک مشترک اعتباری “سیم کارت همراه اول” را که به آن ها پیشنهاد همراه اولی شدن است به عنوان معرف ثبت کند . به بیان دیگر دوست تان را دعوت کرده اید که جزو مشترکین همراه اول شود باید شما را به عنوان معرف ثبت کند . که می تواند این کار را از طریق شماره گیری کد دستوری #3411*10* انجام دهد . تا یک سال پس از هر خرید شارژ و اعمال شارژ توسط ایشان ، از طرف همراه اول به میزان 10 درصد حساب اعتباری شما شارژ می گردد . به عنوان مبلغ شارژ به معرف ثبت شده هدیه داده خواهد شد . پیامک محتوی هدیه پس از هر تراکنش به معرف ارسال می ‏گردد .

هدیه معرف همراه اول

معرف تا یک سال می تواند از این شارژ هدیه استفاده کند و لذت ببرد . باید به این نکته توجه داشته باشید که مهلت استفاده زمانی از این اعتبار هدیه به مدت 1 ماه است و طی 1 ماه باید اعتبار هدیه خود را به اتمام برسانید . در غیر این صورت اعتبار هدیه شما می سوزه و دیگر قابل استفاده نیست . هر مشترک می تواند تنها یک نفر را به عنوان معرف در همراه اول ( MCI ) اعلام نماید و امکان تغییر معرف و یا معرف جدید وجود ندارد . ولی امکان حذف معرف برای مشترک وجود دارد و امکان انتقال اعتبار هدیه این طرح وجود ندارد . اعتبار هدیه مخصوص مکالمه داخل شبکه همراه اول ، پیامک ، دیتا و هم چنین خرید طرح های داخل شبکه و دیتا می ‏باشد . خدمات خارج شبکه ، رومینگ ، ارزش افزوده ، بین الملل و … شامل این اعتبار نمی ‏شود .

پس از تغییر نام ، تخلیه و  یا ترابرد به سایر اپراتور ها توسط هر کدام از شماره های معرفی شونده یا معرفی کننده رابطه معرفی کننده و معرفی شونده بین این دو مشترک تمام می‏ شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.