مجله سیم کارت

پیام گیر صوتی همراه اول

0 2,002
  • “همراه اول” اولین اپراتور برتر در کشور است که نسبت به سایر اپراتور های موجود در کشور کاربران بیشتری دارد . همراه اول برای مشترکین خود سرویس پیام گیر صوتی را راه اندازی کرده است . که مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند می توانند از این سرویس استفاده کنند . این سرویس برای مشترکان همراه اول رایگان است . مشترکین همراه اول با فعال سازی سرویس پیام گیر صوتی همراه اول می توانند زمانی که قادر به پاسخ گویی نیستند .
  • پیام گیر صوتی همراه اول

  • سرویس عدم پاسخ گویی را فعال کنند . بر اساس آن تماس های نا موفق مشترک به سر شماره همراه اول ارسال می شود . علاوه بر این مشترکین که “سیم کارت همراه اول” دارند ، زمانی که سرویس پیام گیر صوتی را فعال می کنند و پیغام صوتی دریافت می کنند . پیامکی از سر شماره 09910009912 برای مشترک ارسال می شود و درصورتی که فرد تماس گیرنده پس از اتصال به پیام گیر صوتی پیامی نگذارد . پیامکی از سر شماره 10082 برایتان ارسال و وجود یک تماس بی پاسخ را به شما اطلاع می دهد .
  • روش های فعال سازی پیام گیر صوتی همراه اول

  • می توانند با شماره گیری # 241 * 10 * و یا ارسال 241 به سر شماره 10 و یا می توانند از سامانه همراه من اقدام به فعال سازی کنند . درصورتی که به سیم کارت خود دسترسی نداشته باشید ، می توانید با استفاده از سایر خطوط همراه اول ( MCI ) با شماره 9910009913 تماس و پس از وارد نمودن کلمه عبور ، پیام های صوتی خود را دریافت کنید .
  • مشترکین سیم کارت همراه اول باید به این نکته توجه داشته باشند که دریافت و فعال سازی این سرویس برای مشترک همراه اول هزینه ای ندارد . ( به غیر از حالت رومینگ ) ولی شنیدن پیام برای مشترک هزینه دارد و پیام با هزینه ای معادل هزینه تماس درون شبکه ای خواهد بود . دریافت پیام صوتی در حالت رومینگ ، هزینه ای معادل مکالمه ایران+مکالمه دریافتی ، در پوشش آن اپراتور خواهد داشت . هم چنین شنیدن پیام برای مشترک در حالت رومینگ ، هزینه معادل مکالمه با ایران دارد . پیام گیر صوتی همراه اول صرفا بر روی شماره 09910009912 فعال می شود .
  • تنظیمات گوشی

  • در صورتی که با استفاده از تنظیمات گوشی پیام گیر صوتی خود را بر روی شماره هایی به جز شماره فوق الذکر فعال نمایید . نمی توانید پیام های صوتی خود را دریافت کنید . در صورتی که سرویس تماس بان خود را فعال نموده باشید . می توانید به صورت هم زمان سرویس پیام گیر صوتی خود را نیز فعال نموده . از مزایای این سرویس ها به ترتیب در حالت های در دسترس نبودن ( Unreachable ) و عدم پاسخگویی به تماس ( No-answer ) بهره مند شوید .
  • در صورتی که سرویس انتقال تماس خود را از طریق شماره گیری * 10 * 243 # و یا ارسال کد 243 به سر شماره 10 غیر فعال نمایید . فعال ‏سازی سرویس پیام گیر صوتی با موفقیت انجام نمی شود . درصورتی که به “سیم کارت” خود دسترسی نداشته باشید . می توانید با استفاده از سایر خطوط همراه اول با شماره 9910009913 تماس و پس از وارد نمودن کلمه عبور ، پیام های صوتی خود را دریافت کنید .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.