مجله سیم کارت

بسته خوش آمد همراه اول

0 2,226

همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری خود سرویس محدوده 1000 ارائه کرده است . یکی از طرح های این سرویس بسته خوش آمد همره اول 1000 است . تمامی مشترکین سیم کارت همراه اول می توانند از این طرح استفاده کنند . طرح همراه اول 1000 شامل هدایای است که مشترکین “سیم کارت” های دائمی و اعتباری که واجد شرایط هستند می توانند از آن استفاده کنند .

بسته خوش آمد 1000 شامل 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه که شامل سیم کارت های همراه اول و تلفن ثابت است می شود ، 1000 عدد پیامک داخل شبکه و حجم نا محدود اینترنت به مدت زمان 1 هفته نیز در این طرح وجود دارد ، که همان طور که گفته شد تمامی مشترکین “همراه اول” دائمی و اعتباری می توانند ار آن استفاده کنند . البته آن دسته از مشترکین همراه اولی که واجد شرایط هستند می توانند از این طرح استفاده کنند و از هدایای آن استفاده کنند .
مشترکین واجد شرایطی که می توانند از این طرح استفاده کنند اول مشترکین “سیم کارت همراه اول” دائمی جدید و دوم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری جدید هستند .

مشترک دائمی جدید :

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی جدید باید بدانند که با انجام اولین تراکنش برای آن ها این طرح به صورت اتوماتیک و خود به خودی فعال می شود . مشترک سیم کارت های دائمی جدید همراه اول حداکثر 1 ماه مهلت دارند تا سیم کارت همراه اول فعال خود را درون گوشی قرار دهند تا اولین تراکنش اتفاق افتد . و از این زمان تنها 1 هفته فرصت دارند تا از طرح 1000 همراه اول استفاده کنند .

مشترک اعتباری جدید :

سیم کارت همراه اول اعتباری جدید 1 ماه مهلت دارد تا با مجموع مبلغ اعمال شارژ ( از همه درگاه ها ) به 100,000 ریال از این طرح بهره مند گردد . پس از فعال سازی اتوماتیک طرح خوش امد ، 1 هفته فرصت دارد تا از طرح خود استفاده نماید . ( مهلت استفاده از این طرح برای سیم کارت های اعتباری تنها تا پایان پاییز 97 می باشد . ) این طرح شامل تمامی مشترکین همراه اول می شود ، حتی مشترکینی که به همراه اول ترابرد داشته اند .

استعلام وضعیت بسته خوش آمد همره اول :

برای استعلام وضعیت طرح همره اول ( MCI ) ، مشترک می تواند کد * 1000 * 3 # را شماره گیری کند . از این طریق از وضعیت طرح خود با خبر شوند .
هر مشترک همراه اول با کد ملی مخصوص به خود فقط 1 بار برای یکی از سیم کارت های جدیدش می تواند از طرح خوش امد هزار بهره مند گردد . طرح خوش امد 1000 به مشترکین حقیقی همراه اول تعلق می گیرد . حد مصرف منصفانه دیتا در مدت زمان 1 هفته ای طرح ، 1000 گیگا بایت است . فعال سازی طرح خوش امد برای واجدین شرایط به صورت خود به خودی است و نیاز به ثبت نام ندارد . در مورد مشترکین اعتباری ممکن است فعال شدن طرح با چند ساعت تاخیر صورت گیرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.