مجله سیم کارت

بسته های جدید اینترنت رومینگ ایرانسل ویژه اربعین 1401

0 2,048

اپراتور ایرانسل جدید ترین بسته های اینترنت رومینگ بین الملل و ترکیبی اینترنت ، مکالمه و پیامک ویژه اربعین حسینی 1401 را اعلام کرد . کلیه مشترکان سیم کارت ایرانسل که زائر امام حسین ( ع ) هستند می توانند این طرح ها را فعال کنند .

بسته های اینترنت رومینگ بین الملل ایرانسل

طرح های اینترنت رومینگ بین الملل ایرانسل شامل پنج طرح است و اعتبار این طرح 7 روزه است .
و طرح ها شامل طرح 75 مگابایتی با قیمت 36 هزار تومان ، 150 مگابایتی با قیمت 66 هزار تومان ، 300 مگابایتی با قیمت 96 هزار تومان ، 600مگابایتی با قیمت 130 هزار تومان و یک گیگابایتی با قیمت 200 هزار تومان است .

طرح های ترکیبی اینترنت ، مکالمه

این طرح های ترکیبی اینترنت ، مکالمه پیامک نیز شامل دو طرح می باشد و اعتبار این طرح 7 روزه است .
طرح ترکیبی 150 مگابایت اینترنت رومینگ ، 10 دقیقه مکالمه و 50 عدد پیامک به قیمت 100 هزار تومان است . و طرح ترکیبی دوم 3 گیگا بایت اینترنت رومینگ ، 25 دقیقه مکالمه و 250 پیامک هدیه به قیمت 350 هزار تومان است .
و طرح ‌های اینترنت رومینگ ، ویژه ایام اربعین ، از طریق کد دستوری # ۴ * ۱۱۱۱ * قابل فعال سازی است . هم چینین نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل ‌من ، قابل فعال‌ سازی هستند .

اپراتور ایرانسل برای ساکنان شهر های مرزی نیز هدیه ویژه ارائه کرده است . زائران و ساکنان محترم مناطق مرز نشین با شماره گیری کد دستوری # 40 * یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می کنند . این طرح ، با اعتبار هفت روز ، فقط در نواحی مرزی مهران ، شلمچه ، چذابه ، خسروی، باشماق و تمرچین و مسیرهای منتهی به این مناطق ، قابل استفاده است . علاوه بر این، در مناطق مرزی مذکور، کیوسک‌های ویژه‌ای برای اتصال رایگان به اینترنت ایرانسل به صورت اینترنت وای‌فای، برای همه زائران فراهم شده‌ است. برای فعال‌ سازی وای‌ فای ، کاربران لازم است به شبکه وای‌فای متصل و طبق توضیحات صفحه‌ مربوطه، عدد یک را به سرشماره ۱۱۵۵ برای کاربران ایرانسلی ( irancell ) و به سرشماره ۳۰۰۰۰۱۱۵۵ برای کاربران غیر ایرانسلی بفرستند تا رمز اتصال به شبکه، برای آن ها ارسال شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.