مجله سیم کارت

تعرفه های ایرانسل برای زائرین کربلا

0 2,322

تعرفه های ایرانسل برای زائرین کربلا

درطی برگزاری مراسم اربعین  برای زائرین کربلا اپراتورهای همراه اول و ایرانسل طی اطلاعیه ای،  تعرفه های خود را معرفی نمودند. این اپراتور با ارائه شماره همراه اول رند و سیم کارت 0912  به عنوان اولین اپراتور ایرانی در صدر جدول قرار گرفته است.از اینرو چند روز پیش و طی مقاله ای تعرفه های  “همراه اول” را بیان کردیم.  هم اکنون “ایرانسل” تعرفه های خود را برای این سفر نورانی مشخص نمود.

ایرانسل با ارائه تعرفه های خود همه کاربران خود را غافلگیر نمود. این اپراتور علاوه بر ارائه 10 مگابایت اینترنت روزانه رایگان، 100 مگابایت اینترنت روزانه رایگان ، پیش از خروج به سمت عراق ، و در مرز های اصلی در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

تعرفه های ایرانسل برای زائرین کربلا

این اپراتور برای راحتی کاربران خود،  پنج طرح متفاوت ارائه کرده است که از 75 مگابایت تا 1گیگابایت متغیر می باشد. قیمت های این طرح ها نیز  بین 20 هزار تومن تا 150 هزار تومن می باشند . هر مشترک و زائری می تواند به اختیار خود یکی از این طرح ها را انتخاب نماید. هر کدام از این طرح ها با کدهای خاص خود فعال می شوند که این کدها به ترتیب  *1111*3*2*1# تا *1111*3*2*5#  می باشد.

لازم به ذکر است که تمام کاربران ایرانسل می توانند برای انتخاب طرح مورد نظر خود از طریق کد *1111*3*2#  اقدام  نمایند.

بنابراین مشترکین ایرانسل می توانند برای استفاده از 10 مگابایت اینترنت روزانه کد *1111*8# را وارد نمایند تا این طرح برایشان فعال باشد. همچنین برای استفاده از اینترنت 100 مگابایتی در مرز مهران می توانند از طریق کد *1111*4# این طرح را اعمال نمایند.

ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که تعرفه های ایرانسل هزینه مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق بازای هرمگابایت 850 تومان است.  تمامی کاربران میتوانند ازطریق اپلیکیشن ایرانسل من، به سادگی اقدام به خرید طرح های موردنظر خود نمایند. از این رو کاربران برای استفاده از خدمات رومینگ می توانند قبل از خروج از ایران اقدام به فعال نمودن رومینگ خود نمایند.

اپراتور ایرانسل ( irancell ) هزینه تماس با ایران را 3200 تومان ارائه کرده است. این درحالیست که هزینه تماس داخل عراق و همچنین هزینه دریافت تماس و نیز هزینه تماس از ایران با شماره های عراقی در تعرفه ویژه اربعین توسط اپراتور ایرانسل 2100 تومان است.  لازم به ذکر است که هزینه ارسال پیامک 900 تومان خواهد بود.

ایرانسل اعلام نموده است که زائرین در هنگام استفاده از رومینگ بین المللی، الزاما از پیش شماره با کد 0098  قبل از تماس و شماره گیری استفاده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.