مجله سیم کارت

ارتقا سیم کارت 3G به 4G و تحویل دو ساعته آن

0 997

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ در دوران کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی سعی می کند تا کلیه خدمات خود را به صورت غیر حضوری انجام دهد . این اپراتور بزرگ برای دسترسی آسان و راحت مشترکان سیم کارت های خود به خدمات ایرانسل تصمیم گرفت . تا راه های جدیدی برای مشترکین خود در نظر بگیرد . اپراتور ایرانسل ( irancell ) به تازگی برای مشترکین سیم کارت ایرانسل که سیم کارت 3G دارند . تصمیم گرفتند سیم کارت خود را به سیم کارت نسل چهارم  ( 4G ) ارتقا بدهند تمهیدات جدیدی را در نظر گرفت . با ارتقا سیم کارت 3G به 4G دو ساعته سیم کارت خود را تحویل می گیرید .

ارتقا سیم کارت 3G به 4G

سیم کارت های نسل چهارم نسبت به سیم کارت های نسل سوم از سرعت بالای اینترنت برخوردار هستند . با خرید سیم کارت ایرانسل نسل چهارم می توانید از مزایا و هدایای متنوع این سیم کارت ها بهره مند شوید . افرادی که تمایل دارند سیم کارت خود را به نسل چهارم ارتقا دهند باید دقت داشته باشند . حتما تلفن همراه آن ها از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی کند تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنند . افراد برای تعویض “سیم کارت” خود و ارتقا آن به سیم کارت ایرانسل نسل چهارم می توانید . پس از ثبت درخواست خود ، سیم‌ کارت 4G را ظرف کم تر از دو ساعت در نشانی دلخواه تان به صورت رایگان تحویل بگیرید .

مشترکین سیم کارت های ایرانسل برای ثبت درخواست ارتقا سیم کارت خود به نسل چهارم از طریق اپلیکیشن ایرانسل من . از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل و هم چنین از طریق شماره گیری کد دستوری # 34 * 555 * می توانند در خواست خود را ثبت کنند . در کنار این سیم‌ کارت ، 20 گیگا بایت اینترنت همراه ، 200 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 2000 پیامک ایرانسلی ( به مدت 20 روز ) نیز هدیه خواهید گرفت . ضمن این که در مدت زمان ارسال سیم‌ کارت می ‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی “ایرانسل موقعیت زنده . لحظه‌ به ‌لحظه سیم‌ کارت ارسالی را روی نقشه مشاهده کنید .

در حال حاضر سرویس تحویل دوساعته در 24 شهر ایران وجود دارد و اپراتور ایرانسل اعلام کرده است با برنامه‌ ریزی ‌های انجام‌ گرفته ، این سرویس در آینده‌ ای نزدیک برای سایر محصولات ایرانسل نیز در دسترس خواهد بود . سرویس تحویل دوساعته در حال حاضر در شهر های اراک ، ارومیه ، اصفهان ، اهواز ، آمل ، بابل ، بجنورد ، بندرعباس ، بیرجند ، تبریز ، تهران ، رشت ، زنجان ، ساری ، شیراز ، قزوین ، قم ، کرج ، کرمان ، کرمانشاه ، گرگان ، مشهد ، همدان و یزد وجود دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.