مجله سیم کارت

مزایای استفاده از ایرانسل

0 1,575

ایرانسل یکی از بزرگ ترین اپراتور های کشور است که خدمات زیادی را به مشترکین خود ارائه می دهد . همواره در تلاش است که رضایت کاربران خود را جلب نماید .
استفاده از سیم کارت ایرانسل مزایای زیادی برای مشترک دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم :

مزایای سیم کارت ایرانسل

1 – مناطق تحت پوشش :

یکی از مزایای مهم ایرانسل پوشش گسترده این اپراتور است . “ایرانسل” همیشه در تلاش است که پوشش دهی اینترنت را برای مشترکین خود در تمام کشور فراهم کند که کاربران در هر کجای کشور هستند بدون هیچ مشکلی بتوانند از خدمات این اپراتور استفاده کنند .

2 – سریع ترین شبکه ایرانسل:

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است و سریع ترین اینترنت همراه را در کشور داراست . این یکی از مزایای سیم کارت ایرانسل است . با سریع‌  ترین اینترنت همراه کشور  ، هر لحظه با جهان ارتباط برقرار کنید، از اخبار و رویداد های روز آگاه شوید ، صفحات مجازی وب‌ سایت‌ ها را مطالعه کنید و کار ها را آسان‌ تر ، سریع‌ تر و با کیفیت ‌تر انجام دهید .

3 – طرح های تشویقی :

ایرانسل برای کاربران خود طرح های متنوعی را ارئه می دهد . طرح های تشویقی طرح های متفاوتی است که برای مشترکین که سیم کارت ایرانسل دارند ، چه “سیم کارت ایرانسل اعتباری” و چه سیم کارت ایرانسل دائمی قابل استفاده است . با پیشنهاد های تشویقی ایرانسل علاوه بر استفاده از طرح‌ های متنوع ، از تخفیف‌ های ویژه نیز برخوردار می شوید . از امکانات ، طرح‌ های نو آورانه و خدمات ویژه ما با قیمتی مقرون به صرفه بهره‌ مند شوید . طرح های تشویقی ایرانسل هم برای افرادی است که “سیم کارت ایرانسل” دارند و ایرانسلی هستند و هم برای افرادی که می خواهد ایرانسلی شوند .

4 – پشتیبانی از مزایای سیم کارت ایرانسل :

ایرانسل پشتیبانی 24 ساعته را برای مشترکین خود را ارائه کرده است که از مزایای سیم کارت ایرانسل است . مشترکین که سیم کارت ایرانسل دارند در صورت بروز هر مشکلی می توانند از طریق سیم کارت خود با شماره 700 تماس بگیرند . با کارشناسان ایرانسل ارتباط برقرار کنند . تعهد ایرانسل در بخش خدمات مشترکان ، فراهم‌ کردن بهترین پشتیبانی برای شماست .

ایرانسل پشتیبانی آنلاین نیز برای مشترکین خود ارائه کرده است که چت آنلاین است . نیز می‌ توانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، در قسمت ارتباط با ما یا چت آنلاین درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید . از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری @irancellcrmbot در پیام‌ رسان گپهر ساعتی از شبانه روز و در کم ترین زمان ممکن می‌ توانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواست های خود اقدام کنید .

5 – برنامه های کاربردی :

ایرانسل برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی خود را در ایرانسل من قرار داده و از طریق آن ها می توانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت و استفاده کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.