مجله سیم کارت

سرویس آوای ناشنوا ایرانسل

2 12,256

ایرانسل برای آن دسته از کاربران خود که “سیم کارت ایرانسل” دارند مشترکین این اپراتور هستند . مشکل شنوایی و کلامی دارند ، نیز سرویسی با نام آوای نا شنوا را ارائه کرده است . فعال سازی این سرویس برای مشترکان “ایرانسل” رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ای ندارد . کاربران ایرانسل که سیم کارت ایرانسل دارند باید برای استفاده از این سرویس حتما اقدام به فعال سازی آن کنند . تا بتوانند از خدمات آن استفاده کنند . مشترکین ایرانسل برای فعال سازی پیام صوتی سرویس آوای ناشنوا باید 15 را به سر شماره 7575 پیامک کنند . برای فعال سازی پیام متنی سرویس آوای ناشنوا ایرانسل باید deaf  را به 8585 پیامک کنند .

سرویس آوای ناشنوا ایرانسل

این سرویس برای افرادی ارائه شده که اختلالات کلامی دارند ، نا شنوا یا کم شنوا هستند . با فعال‌ سازی سرویس می ‌توانند به تماس‌ گیرنده خود اطلاع دهند تا به جای تماس صوتی ، از طریق پیامک با آن ها در ارتباط باشند . با فعال ‌سازی این سرویس شما می ‌توانید ، به صورت متنی یا از طریق پیام صوتی به تماس‌ گیرنده خود اطلاع دهید . که او با یک فرد ناشنوا و یا کم شنوا تماس گرفته است . شما می ‌توانید به جای تماس صوتی ، از طریق پیامک با او در ارتباط باشید . در واقع سرویس آوای ناشنوا ایرانسل تا حد بسیار زیادی به مشترکین این اپراتور که دچار اختلالات هستند ، کمک کرده است . که به راحتی بتوانند با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند .

اطلاع‌ به تماس‌ گیرنده ، از طریق متن یا پیامی صوتی با مضمون زیر صورت می‌ گیرد . « سلام ، شما با یک فرد نا شنوا و یا کم‌ شنوا ارتباط برقرار کردید . در صورت تمایل لطفا برای برقراری ارتباط ، از طریق پیامک اقدام فرمایید . مشترکین ایرانسل که سیم کارت دارند می توانند سرویس آوای ناشنوا ایرانسل به صورت کاملا رایگان استفاده کنند . ایرانسل از اپراتور های بزر در کشور است . که همواره خدمات خود را به آسان ترین راه در اختیار کاربرانش قرار می دهد ، همواره در تلاش است که رضایت کاربران خود را جلب کند .

نحوه فعال سازی

ایرانسل ( irancell ) برای آن دسته از مشترکین خود که این سرویس را فعال کرده اند و تمایل به غیر فعال سازی آن دارند نیز راهی را ارائه کرده است . مشترکین ایرانسل برای غیر فعال سازی این سرویس ، برای غیر فعال سازی سرویس پیام صوتی آوای ناشنوا کافی است HZ ( فاصله ) 921584 را به سرشماره 7575 ارسال کنید . برای غیر فعال‌ سازی سرویس پیام متنی آوای ناشنوا کافی است L را به 8585 ارسال کنید . ارسال پیامک‌ های این سرویس برای تمامی مشترکین ایرانسل رایگان است .

2 نظرات
  1. سمیه می گوید

    نمیشه ک کار نمیکنه

  2. سارا می گوید

    نمیشه اصلا هرکاری کردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.