مجله سیم کارت

کد شگفتی های ایرانسل

2 1,466

کد شگفتی های ایرانسل

اپراتور ایرانسل با اهداف بلند مدت پا به عرصه فعالیت گذاشت. این اپراتور با ارائه سیم کارت ایرانسل با تمام قدرت کار خود را آغاز نمود.این اپراتور بعد از اپراتور همراه اول ، به عنوان دومین اپراتور ایرانی شناخته می شود.در واقع در شرایطی که خرید سیم کارت همراه اول در اوج خود بود ، ایرانسل پا به عرصه نهاد و موفق شد خودی نشان دهد. فروش اقساطی سیم کارت ترفند دیگر اپراتورها بود که هر کدام در موقعیتهای مختلف اقدام به ارائه نمودند تا بتوانند در بازار رقابت بر همدیگر پیشی گرفته و مخاطبان بیشتری را به سمت خود بکشانند.در همین راستا امروز درباره کد شگفتی ایرانسل مطالب مفیدی را ارائه نمائیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

کد شگفتی ایرانسل

کد #4444* با عنوان کد شگفتی های ایرانسل شناخته شده است. این پیشنهاد می تواند برای کاربران ایرانسل و به جهت کاهش هزینه های مشترکین این اپراتور بسیار شگفت انگیز باشد.

کاربران ایرانسل می توانند با شماره گیری کد شگفتی های ایرانسل ، طرح های خاص پیشنهادی از سمت این اپراتور را دریافت کرده و به طرز بسیار عجیب و باورنکردنی ، هزینه های خود را کاهش دهند.

کاربران می توانند با شماره گیری کد #1*4444* طرح ویژه مکالمه ایرانسل را دریافت نمایند.از این رو برای مشاهده و فعال سازی آنلاین این کد ، می توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من ، اقدام نمائید.در نظر داشته باشید که در بسته‌های مکالمه کد شگفتی‌ها، بخشی از بسته که معادل مبلغ پرداخت‌ شده است (قیمت تخفیفی) به صورت ثانیه‌ای، و مابه‌‌التفاوت آن (قیمت پیش از تخفیف با کسر مبلغ پرداخت ‌شده) به ‌صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شود.

با شماره‌ گیری کد شگفتی ایرانسل #2*4444* کاربران ایرانسل ( irancell ) قادر خواهند بود خرید ویژه اینترنت را دریافت نمایند.

با شماره‌گیری کد #1*2*4444* طرح های یک ساعته هوشمند در اختیار مشترکین سیم کارت ایرانسل قرار می گیرد. لازم به ذکر است که قیمت و حجم این طرح ها با توجه به زمان و مکان کاربرمتغیرخواهد بود.

تمامی مشترکان اعتباری سیم کارت ایرانسل می‌توانند هزینه طرح خریداری را از طریق یکی از دو روش زیر پرداخت نمایند:

کسر از اعتبار سیم‌کارت

استفاده از کارت بانکی (با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده)

بنابراین با تمام بیانات می توان نتیجه گرفت که طرح پیشنهادی ، بر اساس الگوی مصرف‌ هر کاربر ارائه می شود . برای هر یک از مشترکان ایرانسل متفاوت خواهد بود.از اینرو تمام مشترکان اعتباری، در تمامی روزها امکان خرید یک طرح مکالمه 60 دقیقه ای خواهند داشت.

شایان ذکر است کهکد شگفتی ایرانسل بلافاصله پس از شماره گیری کد و انجام خرید فعال و برای مصرف در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت . کاربران می توانند 60 دقیقه مکالمه ایرانسلی در هر تعداد تماس که مایل بودند داشته باشند.

خبر شگفت انگیز برای همه مشترکان دائمی اینست که کاربران دائمی ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد شگفتی ایرانسل #1*4444* در هر روز، از شارژ رایگان برای 1 ساعت مکالمه ایرانسلی رایگان بهره‌مند شوند. این طرح بلافاصله پس از شماره‌گیری کد و انجام خرید فعال و می توانید شارژ رایگان برای 1 ساعت مکالمه ایرانسلی را در هر تعداد تماس که مایل بودید مصرف کنید.

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که از آنجا که بسته‌های «کد شگفتی‌های ایرانسل» و سرویس «امتیاز من» با تخفیف محاسبه شده‌اند، از اینرو نرخ‌های ملی یا بین‌المللی بر روی آنها اعمال نخواهد شد.

2 نظرات
  1. رضا می گوید

    چرا ایرانسل برای من بسته های بالای هفت گیگ فعال نمیکنه ؟
    حتی کد شگبتی رو هم میزنم بسته ی بالاتری برام لعال نیست !!

    1. modir می گوید

      سلام و وقت بخیر از طریق پشتیبانی آنلاین در نرم افزار ایرانسل من اقدام کمید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.