مجله سیم کارت

سیم کارت حرفه ای ایرانسل

0 1,692

اپراتور “ایرانسل” برای مشترکین خود و یا افرادی که دوست داشته باشند جزو مشترکین این اپراتور باشند ، پیشنهاد طلایی را ارائه کرده است . ایرانسل همیشه در جهت رضایت مشترکین خود گام بر می دارد و تا به حال اقدامات زیادی در این راستا کرده است . ایرانسل با عنوان پیشنهاد طلایی ایرانسل برای حرفه ای ها از این طرح خود رونمایی کرده است . اپراتور ایرانسل در این پیشنهاد ویژه از ارائه “سیم کارت” حرفه ای ایرانسل با قیمت ویژه خبر داد . مشترکین و یا متقاضیان خرید این سیم کارت ها می توانند با قیمتی فوق العاده این سیم کارت ایرانسل را خرید کنند . از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند .

متقاضیان می توانند با خرید سیم کارت های حرفه ای ایرانسل ، با قیمت ویژه ای که ایرانسل در نظر گرفته است . از یک سیم کارت ایرانسل دائمی با شماره سیم کارت رند بهره مند شوند .

سیم کارت حرفه ای ایرانسل

این پیشنهاد ویژه و یا طلایی تحت عنوان سیم کارت حرفه ای ، به کاربر این امکان را می دهد تا یک سرویس بلند مدت و پر حجم اینترنت را با قیمتی ویژه خرید کنند و از خدمات آن بهره مند شوند . مشترکین ایرانسل می توانند از این پیشنهاد شگفت انگیز و فوق العاده استفاده کنند . می توانند بنا به مصرف شخصی یا نیاز کسب‌ و کار خود ، از میان طرح های پر حجم اینترنت طرح مورد نظر خود را به ‌همراه شماره رند ایرانسلی با قیمت تخفیفی که ارائه کرده خریداری کنند . تا یک‌ سال از خرید حجم اینترنت بی ‌نیاز شوند . تا یک سال از اینترنت رایگان خط خود استفاده کنند و اینترنت خرید نکنند .

ایرانسل این طرح را برای کاربران خود ارائه کرده است و اعلام کرده است که می توانند از فروشگاه اینترنتی ایرانسل این سیم کارت ها را خریداری کنند . یا به نمایندگی های مجاز فروش سیم کارت های ایرانسل مراجعه کنند تا خرید خود را انجام دهند .

نشانی اینترنتی ایرانسل

نشانی اینترنتی ایرانسل به آدرس shop.irancell.ir است . متقاضیان خرید سیم کارت حرفه ای ایرانسل می توانند در شرایطی که کرونا است . حد الامکان بهتر است خرید خود را اینترنتی انجام دهیم و از عبور و مرور غیر ضروری بپرهیزیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.