مجله سیم کارت

تغییر شماره سیم کارت در اپلیکیشن ها

0 2,062

این روز ها سیم کارت ها از نیاز های اصلی بشر محسوب می شودند و افراد برای استفاده از انواع اپلیکیشن ها نیاز به ارائه یک خط دارند . در واقع افراد برای اتصال به شبکه های مجازی و استفاده از آن ها باید یک شماره سیم کارت ارائه دهند . برای مثال افراد برای نصب واتساپ ، تلگرام ، اینستاگرام ، جیمیل ، فیس بوک ، اسنپ چت و … نیاز به یک شماره سیم کارت دارند تا بتوانند این اپلیکیشن ها را روی گوشی همراه خود نصب کنند . افراد باید توجه کنند در هنگام خرید سیم کارت جدید باید اقدام به تغییر شماره سیم کارت خود روی این اپلیکیشن ها کنند . ما در این مقاله تغییر شماره سیم کارت در اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام و … را آموزش می دهیم .

تغییر شماره سیم کارت در اپلیکیشن ها

امروزه افراد برای نصب بعضی اپلیکیشن ها نیاز به یک سیم کارت به نام دارند ، یعنی سیم کارت معرفی شده روی اپلیکیشن باید حتما به نام شخص باشد تا بتوانند اپلیکیشن مورد نظر خود را نصب کنند . افراد برای تغییر شماره خود روی هر یک از این اپلیکیشن ها نیاز دارند تا مراحلی را طی کنند که ما در این مقاله سعی داریم تا روش تغییر شماره را روی بعضی از آن ها را برای افرادی که شاید به آن نیاز دارند ارائه دهیم .

تغییر شماره تلگرام :

برای تغییر شماره سیم کارت خود در تلگرام در مرحله اول باید برنامه را باز کنید . سپس در مرحله بعد به بخش تنظیمات  (setting) بروید و زمانی که وارد قسمت تنظیمات شدید . در آن جا شماره خط قابل رویت می باشد که ابتدا باید ویرایش را کلیک کنید . بعد روی  change numberیا تغییر شماره کلیک کنید و در صفحه باز شده در تلگرام باید شماره جدید را وارد کنید . سپس کد فعال سازی به شماره جدید توسط تلگرام برای شما ارسال گردیده است را وارد نمایید .

تغییر شماره واتساپ : 

برای تغییر شماره واتساپ : ابتدا باید وارد برنامه شوید . از قسمتsettings گزینه account را انتخاب نمایید . در این قسمت بر روی گزینهchange number کلیک کرده و دکمه next را لمس کنید . در این قسمت با وارد کردن شماره قدیمی و پس از آن شماره جدید ، شماره در اپلیکیشن واتساپ تغییر می ‌کند .

تغییر شماره جیمیل : 

برای تغییر شماره جیمیل در ابتدا باید وارد اکانت خود شوید . روی آیکون گوگل اپ در بالا سمت راست کنید . در پنجره جدید بر روی  manage your google account کلیک کنید . بعد از این مرحله از گزینه های سمت چپ وارد بخش  security می شوید . در صفحه جدید از بخش ways that we can verify that it ,s you روی گزینه recovery phone کلیک کنید .

تغییر شماره اینستاگرام : 

برای تغییر شماره “سیم کارت” در اینستاگرام ( instagram ) و یا تغییر ایمیل کافی است ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا و در مرحله بعد به بخش پروفایل بروید و گزینه ادیت پروفایل را انتخاب کنید . در  setting personal information شماره و در صورت تمایل ایمیل خود را نیز تغییر دهید . پیامک تایید برای تان در انتها ارسال می شود و باید آن را در کادر موجود وارد کنید . شماره اینستاگرام شما به این شکل تغییر خواهد کرد .

بعضی از اپلیکیشن های ایرانی نیز هستند که کاربر برای نصب آن باید شماره سیم کارتی را وارد کند . که حتما به نام خود شخص باشد تا کاربر بتواند به اپلکیشن دسترسی پیدا کند . در حالا حاضر خیلی از اپلیکیشن ها و سایت ها در هنگام ثبت نام به کاربر امکان دسترسی را بدون سیم کارت به نام به شخص نمی دهد . افراد در هنگام “خرید سیم کارت” حتما توجه کنند که سیم کارت را به نام خود بزنند . تا در هنگام ثبت نام در بعضی اپلیکیشن ها به مشکل نخورند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.