مجله سیم کارت

چگونه تلفن ثابت را قطع کنیم؟ مراحل قطع

علت قطع تلفن ثابت

0 12,987

مراحل قطع تلفن ثابت

قطع تلفن ثابت می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای مثال پرداخت نکردن بدهی خط یا درخواست مراجع قانونی از مواردی است که منجر به قطع تلفن منزل یا کار می گردد‌. البته امکان دارد که خود مشترکین اقدام به قطعی خط های ثابت کنند که می تواند به خاطر استفاده نکردن از تلفن ثابت برای مدت طولانی باشد. به این منظور باید به سامانه مخابرات خط تلفن ثابت رجوع کنید. البته می توانید از طریق همین سامانه دوباره اقدام به راه اندازی تلفن ثابت کنید.

در ادامه به بررسی علل قطعی خطوط ثابت و یا نحوه آن خواهیم پرداخت. پس به منظور کسب اطلاعات بیشتر تا ادامه همراه ما باشید.

قطع تلفن ثابت

علت قطع تلفن ثابت

همانطور که بیش تر گفتیم قطع تلفن ثابت می تواند به خاطر موارد زیر باشد:

  • قطع تلفن ثابت به علت بدهی

در صورتی که صاحبان تلفن ثابت برای مدت طولانی هزینه تلفن ثابت را پرداخت نکنند، این خط به طور موقت مسدود می شود. بنابراین تا زمانی که این بدهی صاف نشود همچنان قطع خواهد ماند. اما در صورتی که این بدهی برای مدت طولانی پرداخت نشود خط یک طرفه و سپس دو طرفه و در نهایت به فرد دیگر واگذار می شود‌. این فرآیند حداکثر ۱ سال طول می کشد.

در صورتی که مهلت پرداخت بدهی تمام شود اولا به صاحب خط اطلاع رسانی می شود و سپس خط به طور کامل قطع می گردد.

  • قطع خط ثابت توسط خود فرد

در این صورت می تواند به مراکز خدماتی رجوع کرده و اگر هزینه ای برای قطع کردن نیاز داشت پرداخت کند. پس تلفن یا به طور موقت قطع می شود که یعنی باز هم می توان آن را راه اندازی کرد و یا به طور کامل قطع می شود.

در صورتی که اصلا نمی دانید که چگونه خط ثابت را قطع کنید و نیاز به کمک فردی دارید که در این مورد شما را راهنمایی کند، ما به شما سایت سیم کارت دات کام را معرفی می کنیم. در این سایت می توانید با مشاورانی صحبت کنید که در این کار خیلی کاربلد و حرفه ای هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت سیم کارت شوید تا در عرض چند دقیقه مشکلتان حل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.