مجله سیم کارت

سرویس افزایش بستانکاری همراه اول

0 7,698

سرویس افزایش بستانکاری همراه اول یکی دیگر از خدمات همراه اول است که برای مشترکین خود ارائه کرده است . همراه اول بزرگ ترین و برتر ین اپراتور فعال در کشور است که تا حد بسیار زیادی اپراتور مورد اعتماد مردم است . معمولا تمایل مردم به خرید سیم کارت همراه اول 0912 بیشتر از سایر خطوط و سایر اپراتور ها است . ما در این مقاله می خواهیم به یکی از خدمات همراه اول که افزایش بستانکاری است بپردازیم .
افزایش بستانکاری همراه اول

افزایش بستانکاری سیم کارت های همراه اول

سرویس افزایش بستانکاری سرویسی است که تمام مشترکینی سیم کارت همراه اول دارند می توانند ، از این سرویس افزایش بستانکاری استفاده کنند . مشترکین “سیم کارت همراه اول” با این سرویس می توانند میزان ودیعه خود را افزایش دهند و از قطع میان دوره جلوگیری کنند . در واقع افزایش ودیعه به این معنا است که مشترکین سیم کارت همراه اول با این افزایش می توانند در هر دوره میزات بیشتری بدهکار شوند . به این معنا که سقف مصرف آنان بالا رفته و دیر تر به سقف مورد نظر می رسند . لذا قبل از اتمام دوره‌ ی قبض ، خط ایشان قطع نخواهند شد .

در واقع این طرح برای افرادی مناسب است که از رومینگ بین الملل استفاده می کنند در سفر با قطع میان دوره مواجه می شوند . می توانند در هر زمان از طریق روش های موجود میزان بستانکاری خود را بر اساس مصرف خود افزایش دهند . لذا از قطع میان دوره جلوگیری نمایند و علاوه بر این مشترکینی که مصرف بالاییی دارند نیز این طرح برایشان مناسب است . به دلیل مصرف بالا ناچار به پرداخت قبوض قبل از پایان دوره هستند ، می توانند با افزایش بستانکاری قبوض خود را در زمان معمول پرداخت نمایند . که معمولا مشترکین سازمانی به جهت کاربری ، مصرف بالایی دارند و قطع میان دوره می تواند موجب اختلال در کار آنان گردد . می توانند با افزایش بستانکاری به مقدار لازم از بروز این مشکلات جلوگیری کنند .

روش های فعال سازی سرویس

مشترکین “سیم کارت” همراه اول می توانند از طریق آنلاین ، پیامک و حضوری اقدام به فعال سازی این سرویس کنند .
مشترکین برای فعال سازی از طریق آنلاین می توانند وارد اپلیکیشن همراه من شوند . سپس روی قسمت صورت حساب من کلیک کنند . سپس وارد گزینه افزایش بستانکاری شوند و در آن قسمت می توانند مبلغ را انتخاب نمایند . که حداقل مبلغ تعیینی 500.000 ریال و حداکثر آن 5.000.000 ریال می باشد بعد از انتخاب مبلغ روی افزایش بستانکاری کلیک کنند . باید این نکته را در نظر بگیرند که پرداخت هر یک از مبالغ افزایش بستانکاری در طوی یک ماه فقط یک بار امکان پذیر می باشد . در صورت نیاز به افزایش بستانکاری مجدد می توانند از مبالغ دیگر استفاده کنند .

دومین روش افزایش بستانکاری همراه اول از طریق پیامک است که در این روش از طریق سیم کارت همراه اول ( MCI ) خود B را به شماره 990009 پیامک کنید و سپس مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید و سپس شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت می کنید  و از طریق شناسه های دریافتی پرداخت انجام می دهید.
مشترکین می توانند از طریق حضوری نیز اقدام به فعال سازی این سرویس کند و با مراجعه به دفاتر همراه اول میزان بستانکاری خود را به میزان مورد نظر افزایش دهند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.