مجله سیم کارت

سرویس حفظ شماره

0 1,541

با بهره‌ گیری از این سرویس حفظ شماره ایرانسل ، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید ، شماره شما هم چنان در مالکیت‌ تان باقی می‌ ماند .

سرویس حفظ شماره ایرانسل

با بهره‌ گیری از سرویس جدید حفظ شماره ایرانسل ، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید ، شماره شما هم چنان در مالکیت‌ تان باقی می‌ ماند .
با توجه به این که طبق ضوابط شرکت ایرانسل ، کلیه سیم کارت ایرانسل اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند . به حال تعلیق دائم در خواهند آمد و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌ شود ( تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌ باشد ) . ایرانسل به شما امکان خواهد داد تا در صورت نیاز ، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره ، این مشکل را برطرف نمایید . بدین ترتیب ، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه ، از خط ایرانسل ( irancell ) خود استفاده نکنید . تمایل دارید شماره مورد نظر تان هم چنان در مالکیت شما باقی بماند . می‌ توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید . پس از شماره گیری این کد دستوری ، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود . بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد . هم چنین می‌ توانید در هر زمان برای اطلاع از باقی مانده دوره استفاده از این سرویس ، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.

نحوه استفاده از سرویس

برای استفاده از این سرویس نیاز به پرداخت ماهیانه ۱۰۰۰ تومان وجه می باشد . البته برای ۱ سال را باید پرداخت نمایید . برای پرداخت وجه نیز باید از کد دستوری #1*160* (ستاره ۱۶۰ ستاره ۱ مربع) کنید. هم چنین جهت اطلاع از باقی مانده دوره یک ساله خود می توانید از کد دستوری #2*160* (ستاره ۱۶۰ ستاره ۲ مربع) استفاده نمایید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.