مجله سیم کارت

سیم کارت یوسیم

0 1,568

این روز ها شاید بتوان گفت سیم کارت و گوشی تلفن همراه یکی از الزامات زندگی روزمره است . یکی از نیاز های اصلی بشر محسوب می شود . در دوران کرونا در کشور نیز اهمیت سیم کارت و گوشی تلفن بیش از پیش احساس می شود . سیم کارت ها بهترین راه برقراری ارتباط افراد با یکدیگر است ، این روز ها سیم کارت یوسیم ارائه شده است .

سیم کارت یوسیم

USIM در واقع رایانه ‌ای کوچک است که می‌ تواند چندین برنامه کوچک را در دل خود جای دهد . به عنوان مثال می‌ توانید از یو سیم جهت پرداخت هزینه مترو و یا دسترسی به قبض موبایل خود بهره ببرید . از گوشی‌ های هوشمند داخل شبکه نسل سوم که از سیم‌ کارت‌ های USIM بهره می ‌برند . می ‌توانید جهت برقراری تماس‌ های ویدئویی در صورتی که ناحیه مورد نظر شما تحت پوشش شبکه نسل سوم قرار دارد استفاده کنید . یو سیم از نقطه ‌نظر امنیتی از الگوریتم جدیدی به منظور امنیت بالا استفاده کرده است . با استفاده از این الگوریتم می ‌توانید خود را در مقابل دسترسی بدون ‌اجازه به خط همراه تان محافظت کنید . از ایجاد هزینه اضافی نا خواسته توسط افراد نفوذ گر جلوگیری کنید .

تبادل اطلاعات و هم چنین تماس ‌های ورودی و خروجی شما با استفاده از کلید های رایانه‌ ای در USIM رمز ‌گذاری می ‌شوند . این کلید ها از نمونه‌ های استفاده در “سیم‌ کارت”‌ های معمولی قوی‌ تر هستند . حافظه موجود جهت ذخیره لیست مخاطبین در USIM ظرفیت بیشتری داشته است . همین مسئله امکان ذخیره هزاران تماس ( در سیم ‌کارت ‌های معمولی امکان ذخیره 255 مخاطب را خواهید داشت ) را برای شما فراهم خواهد کرد . فهرست مخاطبین ذخیره‌ در USIM می‌ توانند حاوی اطلاعات بیشتری از جمله ایمیل آدرس ، شماره تماس دوم ، سوم و … باشند . در عین حال مخاطبین ذخیره‌ در USIM به روش امن‌ تری در مقایسه با نمونه‌ های ذخیره‌ در حافظه گوشی نگهداری می شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.