مجله سیم کارت

دوشنبه سوری فروردین ماه 1399

0 284

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور در ایران دوشنبه آخر هر ماه برای کاربران خود سور پرایز ویژه ای در نظر می گیرد . “همراه اول” این قصد را دارد که هر ماه برای کاربران خود هدایایی را در نظر بگیرد و هر ماه متفاوت است و شرایط و نحوه دریافت را همان ماه به کاربران خود اعلام می کند .
در این روز ها که به خاطر ویروس “کرونا” همه در خانه هستند و در شرایط قرنطینه هستند . شرایط برای همه به طوری سخت می باشد . همراه اول دوشنبه سوری خود را برای کاربران با ارائه اینترنت رایگان یک روزه اعلام کرده است . در این روز ها که با خانه نشینی مصرف اینترنت زیاد است . همه کاربران همراه اول می توانند از این طرح استفاده نمایند .

دوشنبه آخر هر ماه با شماره گیری #64*100* از پیشنهادهای دوشنبه سوری همراه اول ، لذت ببرین!

اولین “دوشنبه سوری” سال1399
این ماه ( فروردین ) در تاریخ 25 فروردین 99 می باشد و کاربران در این تاریخ می توانند طرح های همراه اول را فعال نمایند . از این طرح یک روزه استفاده نمایند.

شرایط طرح

  • مشترکین خط 0912 و سایر پیش شماره های همراه اول در این طرح می توانند شرکت کنند . یعنی مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری می توانند از این طرح استفاده کنند ..
  •  کلیه مشترکین انارستان هم می توانند از هدایای دوشنبه سوری بهره مند شوند.
  • مشترکین از ساعت 08:00 تا 23:59 دوشنبه 25 فروردین (به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری «*100*641#» طرح خود را فعال نمایند.
  • زمان مصرف طرح به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است.

نحوه استعلام دوشنبه سوری همراه اول

با شماره گیری کد #0*64*100* می توانند استعلام بگیرند .

نحوه فعال سازی

با شماره گیری کد #1*64*100* این طرح یک روزه را فعال نمایند و برای راهنما استفاده از این طرح کد دستوری #9*64*100* را شماره گیری نمایید .

شرایط دوشنبه سوری فروردین ماه

  •  هر مشترک در هر ماه تنها یکبار می تواند بسته را فعال نماید.
  •  طرح های هدیه فوق به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت مشترک فعال می گردد.
  •  طرح های هدیه دوشنبه سوری همراه اول ( MCI ) ، هیچ رزرو خودکاری ندارد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.