مجله سیم کارت

طرح هفت رایتل برای مشترکین جدید

0 1,193

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های فعال است و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین “سیم کارت” های خود ارائه کند . رایتل در سال مالی گذشته موفق به کسب سود خالص شد . هم چنین سال مالی خوبی را برای خود به ثبت رساند . اپراتور رایتل برای مشترکین سیم کارت های خود طرح هفت را ارائه کرده است . کلیه مشترکین “سیم کارت رایتل” چه سیم کارت رایتل دائمی و چه سیم کارت رایتل اعتباری می توانند از این طرح استفاده کنند و نیز افرادی که سیم کارت رایتل ندارند می توانند با خرید سیم کارت رایتل از این طرح بهره مند شوند .

طرح هفت رایتل

در طرح هفت رایتل افراد با خرید سیم کارت رایتل اعتباری 7 ماه 7 گیگا بایت اینترنت به مبلغ 7 هزار تومان می توانند خرید کنند . در این طرح ویژه مشترکین از 49 گیگا بایت اینترنت هدیه بهره مند می شوند . یعنی هر ماه 7 گیگا بایت تا 7 ماه دارند . در مکالمه رایتلی یعنی تماس رایتل با رایتل رایگان می باشد . افراد برای “خرید سیم کارت رایتل” برای شرکت در طرح هفت می توانند از طریق فروشگاه های آنلاین این اپراتور و یا مراجعه به نمایندگان فروش و خدمات سیم کارت خود را دریافت کنند . دقت داشته باشد که هر فرد فقط و تنها یک بار می تواند ثبت نام کند . طرح آغازین این طرح ، 7 گیگا بایت در 7 روز اول هر ماه به مدت 7 ماه می باشد .

اپراتور رایتل برای مشترکین سیم کارت های خود حجم های اینترنت متنوعی ارائه کرده است . رایتل ( rightel ) هم چنین امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت در حجم را با طرح های نا محدود ویژه ساعت‌ های افت مصرف و ساعت ‌های خاص فراهم آورده است . اپراتور رایتل برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن رایتل من را ارائه کرده است . از طریق آن به آسانی به خدمات این اپراتور دسترسی پیدا می کنند . با دانلود و نصب اپلیکیشن رایتل من از 1 گیگا بایت اینترنت هدیه و بسته‌ های اختصاصی رایتل من بهره مند خواهند شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.