مجله سیم کارت

جشنواره عیدانه سیم کارت رایتل مخصوص سال 1402

0 2,268

جشنواره عیدانه سیم کارت رایتل مخصوص سال 1402سیم کارت دات کام

رایتل یکی دیگر از اپراتورهای فعال ایران است که تعداد مشترکین بالایی دارد. افراد زیادی از این سیم کارت استفاده می کنند. از این رو سیم کارت رایتل برای حمایت از کاربران خود برای مناسبت های مختلف هدایایی را در نظر می گیرد. به عنوان مثال جشنواره عیدانه سیم کارت رایتل یکی از کارهای این اپراتور برای مشترکان خود است.

بنابراین کاربران رایتلی می توانند از این پیشنهاد ویژه استفاده کنند. سال گذشته رایتل به علت ورود به سال ۱۴۰۰ یک بسته ۱۴۰۰ مگابایتی را به کاربران خود هدیه داد که از ۲۸ تا ۲۹ اسفند فعال بود. اما قطعا امسال با سال گذشته متفاوت خواهد بود و حجم و اعتبار جایزه متفاوت می شود. پس برای اطلاع در مورد جشنواره عیدانه سیم کارت رایتل برای سال ۱۴۰۲ در ادامه همراه ما باشید.

فراموش نکنید که روش دریافت این شگفتانه متفاوت است. مثلا می توان آن را در برنامه رایتل من دریافت کرد. یا با شماره گیری کدهای دستوری آن را به دست آورد.

عیدی رایتل 1402

جشنواره عیدانه سیم کارت رایتل

رایتل برای سال جدید، هدایای ویژه ای در نظر گرفته. که شامل یک بسته اینترنتی به اضافه یک هدیه خاص است‌. در واقع بنابر گفته های روابط عمومی رایتل، این اپراتور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، دو بسته عیدانه برای کاربران خود در نظر گرفته است.

در ادامه، روابط عمومی رایتل اضافه کرد که این بسته ها از ۲۵ اسفند تا ۱ فروردین مهلت استفاده دارند. البته بسته ها بعد از گذشت یک روز از شماره گیری کد دستوری، فعال می شوند. جشنواره عیدانه سیم کارت رایتل را می توان با اعمال کد *225# فعال کرد.

بسته های هدیه رایتل به همین جا ختم نمی شوند، بلکه عیدانه های دیگری را هم برای کاربران خود در نظر گرفته است. آن هم فعال سازی بسته های ۷ گیگابایتی ۷ روزه به قیمت ۷ هزار تومان است. برای خرید این بسته هم باید کد دستوری *227# را شماره گیری کنید.

البته برای اینکه کار خودتان راحت تر شود می توانید برنامه رایتل من را نصب کنید تا پیشنهادات ویژه نوروز را به راحتی و بدون نیاز به شماره گیری کدها، مشاهده کنید. لازم به ذکر است که از این طرح فقط یک بار برای هر شماره می توان استفاده کرد.

سخن پایانی

رایتل یکی از بهترین اپراتورهای ایران است. قیمت بسته های اینترنتی و مکالمه های ارزان و مناسبی داشته. از طرف دیگر سرویس دهی عالی دارد. از طرف دیگر این اپراتور با برگزاری جشنواره های متعدد به کاربران فعال خود جوایز بسیاری می دهد که یکی از آن ها، جشنواره عیدانه سیم کارت رایتل است. در این طرح به مشترکین خود عیدانه می دهد. که شامل بسته های اینترنتی رایگان و در کنار آن ارائه بسته هایی با هزینه خیلی کم اما حجم بالا است. برای خرید سیم کارت رایتل می توانید از طریق سایت سیم کارت اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.