مجله سیم کارت

معرفی رایتل به دوستان و دریافت هدیه رایتلی

0 4,279

اپراتور رایتل اپراتور از اپراتور های فعال در کشور است که با خرید سیم کارت رایتل از خدمات این اپراتور می توانید بهره مند شوید . در صورت “خرید سیم کارت رایتل” از وب سایت این اپراتور پس از ارائه مدارک شناسایی معتبر و امضای فرم ثبت نام توسط مشترک سیم کارت را تحویل بگیرید و ارتباط را برقرار کنید . رایتل برای افرادی که “رایتل” را به دوستان خود معرفی کنند بسته ها و هدایایی در نظر گرفته است . هدایایی که این اپراتور برای مشترکین خود ارائه کرده است .

هدایای رایتل

شامل : 10 گیگا بایت اینترنت هدیه که مهلت استفاده آن 30 روز است . کسب 30 امتیاز در قرعه کشی هفتگی رایتل است و مکالمه رایگان با رایتلی ها است . نحوه دریافت این هدایا به این صورت است ، که در صورتی که رایتل را به دوستان و یا آشنایان خود معرفی کرده اید . آن شخص اقدام به ثبت نام و خرید سیم کارت رایتل کند . آن شخص با وارد کردن شخص معرف ، 10 گیگا بایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه به صورت آنلاین به شما تخصیص می یابد .

مراحل معرفی رایتل به دوستان

مراحل معرفی رایتل به دوستان به این طریق است که در مرحله اول باید شماره معرفی هنگام ثبت نام است . در مرحله بعد تکمیل مراحل ثبت نام و خرید و در مرحله آخر دریافت هدیه است .

با معرفی رایتل ( rightel ) به دوستان خود ، دوستان خود را رایتلی کنید و با انجام مکالمه های رایتلی با دوستان خود لذت ببرید . باید در این جا این نکته را نیز در نظر بگیرید که معرفی مشترک جدید و دریافت هدیه حداکثر تا 10 با برای مشترکین رایتل امکان پذیر است و در صورت معرف بیش از 10 بار دیگر شامل دریافت هدیه از این اپراتور نیستین . امکان استفاده از این طرح از طریق کانال وب سایت امکان پذیر است . و به مشترک جدید که به واسطه معرفی شما ، ترابرد کرده و یا یکی از طرح های آغازین را خریداری کرده است ، هدیه طرح تعلق نخواهد گرفت .

رایتل خدمات دیگری را نیز ارائه کرده است که باعث رضایت مشترکین است حتی رایتل برای افرادی که سیم کارت اولی هستند نیز طرحی را ارائه کرده است که افرادی که تا به حال “سیم کارت” با نام خود ندارند سیم کارت رایگان رایتل دریافت کنند که این افراد می توانند با مراجعه به سایت رایتل برای دریافت سیم کارت خود اقدام کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.