مجله سیم کارت

پشتیبانی همراه اول 9990

3 6,831

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران بیشترین تعداد مشترک را در بین اپراتور های فعال در کشور را داراست . همراه اول تقریبا 60 درصد سهم بازار را در دست دارد و این اپراتور بیش از 100 میلیون سیم کارت همراه اول را واگذار کرده است . اپراتور همراه اول همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات متنوع و متفاوت رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند . هم چنین تلاش کرد تا با ارائه راه های ارتباطی متنوع امکان دسترسی به خدمات را برای هر سلیقه ای فراهم سازد . به منظور تسهیل دسترسی به خدمات شماره پشتیبانی 9990 همراه اول برای کلیه مشترکان این اپراتور در دسترس است .

شماره 9990 همراه اول

اپراتور همراه اول شماره پشتیبانی 9990 را در نظر گرفته است . که کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” بتوانند در صورت بروز مشکل با کارشناسان همراه اول ارتباط بگیرند . بتوانند در کوتاه ترین زمان مشکل خود را برطرف سازند .

پشتیبانی 24 ساعته 9990

برقراری تماس با این شماره به صورت 24 ساعت و هفت روز هفته ممکن است . مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول ( MCI ) اعتباری از طریق سیم کارت همراه اول خود باید شماره 9990 را بگیرند . برای برقراری تماس از سایر اپراتور ها و یا تلفن ثابت باید 09129990 را شماره گیری کنند . مشترکین سیم کارت های همراه اول توجه داشته باشند که برقراری تماس از سیم کارت همراه اول با 9990 کاملا رایگان بوده است . با سیم کارت همراه اول خود به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان بهره مند می گردند .

پشتیبانی رایگان برای مشترکین همراه اول

لازم به ذکر است که تماس با 9990 از طریق سیم کارت ایرانسل ، سیم کارت رایتل ، سیم کارت شاتل موبایل و … رایگان نیست و برای برقراری ارتباط به صورت رایگان باید از طریق “سیم کارت همراه اول دائمی” ، سیم کارت همراه اول اعتباری و یا تلفن ثابت اقدام کرد . مشترکین همراه اول از طریق شماره 9990 می توانند خدمات متنوعی را دریافت کنند از جمله خدمات 9990 می توان به اعلام وضعیت سیم کارت و علت قطع تلفن همراه ، تغییر مالکیت ، اطلاع از مدت و مبلغ سیم کارت ، افزایش اعتبار ، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن و بررسی مشکلات پیام کوتاه ( SMS ) ، پیام چند رسانه ای ( MMs ) و اینترنت ( GPRS ) و … اشاره کرد .

3 نظرات
  1. خلیل می گوید

    سلام سیم کارت من کار نمی کنه میشه به یک نگاهی به سیم کارت من کنید

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      با 9990 تماس بگیرید .

  2. سید رضا می گوید

    سامانه 9990 قادر نیست مشکلات عدم دریافت ای ام اس رو حل کنه به کجا باید مراجعه کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.