مجله سیم کارت

گوشی های ساده نوکیا

0 2,081

نوکیا که در گذشته طرفداران زیادی داشت و در آن زمان که شرکت های سازنده گوشی همراه به اندازه امروز نبودند . تقریبا تمام کاربران منتظر گوشی های نوکیا بودند که وارد بازار شود . در میان گوشی های نوکیا گوشی های ساده آن هنوز هم طرفداران خودش را دارد مخصوصا مدل 1100طرفداران خاص خود را هنوز داراست . با این که این گوشی ها غیر هوشمند هستند ولی در میان کاربران جایگاه خود را حفظ کرده اند . نوکیا که به تازگی سعی دارد که جایگاه گذشته خود را پیدا کند . سعی بر تولید گوشی های هوشمند با کیفیت بالا دارد ، 2 گوشی ساده نیز به بازار عرضه کرده است . این دو گوشی غیر هوشمند که “نوکیا” با نام های نوکیا 125 و 150 ارائه کرده است . جزو گوشی های ساده این شرکت بزرگ می باشد و به راحتی با گذاشتن “سیم کارت” می توانید ارتباط برقرار کنید .

گوشی نوکیا 125 و نوکیا 150

شاید علت ارائه این گوشی ها در کنار گوشی های هوشمند این باشد که این گوشی های ساده تا حد زیادی مورد توجه خیلی از افراد بوده است . هر  دو گوشی دارای نمایشگر 2.4 اینچی هستند و  جنس مواد بدنه آن از جنس پلی کربنات است . در پشت آن به جز نام نوکیا که معمولا در پشت گوشی ها است ، دوربین و فلش نیز وجود دارد . این دو گوشی که با باتری 1020 میلی آمپری ساعتی ارائه ، به نظر می رسد که با هدف ارائه طول عمر بالای باتری تولید است . طبق اعلام این گوشی ها می توانند 19.4 ساعت در حالت مکالمه و بیش از 23 روز در حالت کار ، آن ها را روشن نگه دارند . این از مهم ترین ویژگی های گوشی های ساده است که مورد توجه کاربرانش است و این نکته جذابیت گوشی های ساده نوکیا را زیاد کرده است و به راحتی با گذاشتن سیم کارت می توانید ارتباط برقرار کنید .

گفتنی است که نوکیا 125 در رنگ های مشکی و سفید وارد بازار خواهد شد . قیمت این مدل نوکیا تنها 44 دلار است و قرار است با این قیمت راهی بازار شود . نوکیا 150در رنگ های مشکی ، قرمز و یشمی وارد بازار خواهد شد . این گوشی تنها به قیمت 29 دلار قیمت گذاری و قرار است با این قیمت وارد بازار خواهد شد . تفاوت های این دو مدل گوشی نوکیا علاوه بر رنگ آن ها ، این است که در نوکیا 150 یک پخش کننده موسیقی پیش فرض ، یک دوربین  VGA به همراه فلش و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگا بایت است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.