مجله سیم کارت

اطلاعیه ایرانسل در خصوص رومینگ

0 166

“ایرانسل” طی اطلاعیه ای اعلام کرد که فعال بودن رومینگ برای کاربران ایرانسل در داخل کشور هزینه ای ندارد . تا زمانی که از کشور خارج نشوند هزینه ای شامل مشترکین این اپراتور نخواهد شد . ایرانسل اعلام کرده است که خدمات رومینگ ایرانسل به صورت پیش فرض روی سیم کارت ایرانسل فعال است . این شامل هزینه برای کاربرانی که از کشور خارج نشدند ، نمی شود . این اپراتور اعلام کرده است این خدمات به این دلیل به صورت پیش فرض بر روی سیم کارت های ایرانسل فعال است . در صورتی که مشترکی که “سیم کارت ایرانسل” دارد از کشور خارج شد ، بتواند از خدمات رومینگ و ارتباط با ایران بهره ببرد و این امکان برایش فراهم شود . خدمات رومینگ ایرانسل در صورتی قابل استفاده است که مشترک در مناطق تحت پوشش اپراتور های طرف قرار داد حضور داشته باشد .

رومینگ ایرانسل

این امکان به صورت پیش فرض ، برای مشترکان اپراتور های تلفن همراه فعال است و امکان غیر فعال‌ سازی و یا فعال‌ سازی مجدد خدمات رومینگ ، در اپلیکیشن ایرانسل من وجود دارد و یا کاربران این اپراتور می توانند از طریق شماره‌ گیری کد دستوری # 1111 * نیز اقدام به این کار کنند . بر این اساس ، در زمان حضور مشترک در کشور ایران ، همواره تعرفه ‌های عادی برای مشترک محاسبه می‌ شود . تنها در صورت خروج مشترک از کشور و حضور در مناطق تحت پوشش اپراتور های طرف قرار داد ، تعرفه‌ های رومینگ محاسبه می ‌شود .

در واقع به محض تحت پوشش مشترک توسط اپراتور های خارجی یا میزبان پیامک رومینگ ایرانسل ( irancell ) به مشترک ارسال می گردد و مشترک مطلع می شود . علاوه بر این ، به محض حضور مشترک در مناطق تحت پوشش اپراتور میزبان خارجی ، شناسۀ اپراتور ، با توجه به مدل گوشی مشترک ، تغییر می ‌کند . به طور متفاوت از قبل نمایش داده می‌ شود . همچنین مشترک ، پیامکی از ایرانسل مبنی بر ورود به کشور مقصد دریافت می ‌کند . تعرفه‌ های ترجیحی اپراتور های آن کشور ، به اطلاع مشترک می رسد . علاوه بر این ، با توجه به نظارت و بررسی‌ های دقیق توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( رگولاتوری ) ، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری ، همواره کم ترین تعداد شکایات مربوط به رومینگ نا خواسته را داشته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.