مجله سیم کارت

اپراتور ایرانسل به چه سوالاتی درباره رومینگ ایرانسل پاسخ خواهند داد؟

0 1,658

اپراتور ایرانسل به چه سوالاتی درباره رومینگ پاسخ خواهند داد؟

ایرانسل یک شرکت خدمات ارتباطاتی است. که در سال 1384 با سرمایه گذاری مشترک شرکت گسترش الکترونیک ایران و گروه ام تی ان آفریقای جنوبی راه اندازی شد. ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه و بزرگترین اپراتور دیتا در ایران است. این شرکت 6 آذر سال 1384 بنا شده است. اپراتور ایرانسل خدماتی نظیر تماس صوتی، آهنگ پیشواز، پیامک، سرویس ناشنوایان، رومینگ ایرانسل بین الملل، وایمکس، TD-LTE، اینترنت همراه، اینترنت وای فای، اینترنت اشیا، NFC، VOLTE، اپلیکیشن ایرانسل من را به مشتریان ارائه می دهد.

ایرانسل در سال 1392 از نظر مالی با درآمدی نزدیک به 9/4 هزار میلیارد تومان رتبه 32 را از فهرست بزرگترین شرکت های ایران کسب کرد.

رومینگ چیست؟

هنگامی که قصد سفر به خارج از کشور را دارید یکی از مسائل مهمی که ذهن شما را درگیر میکند نحوه ارتباط با خانواده دوستان و… هستش به این دلیل که شما سیم کارت کشور مقصد را ندارید با فعال سازی رومینگ بین الملل در سیم کارت خودتان میتوانید با خانواده و دوستان ارتباط برقرار کنید.

اگر شما تو کشور خودتون از اپراتور ایرانسل یا همراه اول استفاده میکنید و قصد دارید در خارج از کشور هم از سیم کارت خودتان استفاده کنید در این حالت باید از رومینگ استفاده کنید.

استفاده از رومینگ برای ایرانسل با کشور های طرف قرارداد ایرانسل هم خدمتی دیگری از این اپراتور است. ایرانسل به عنوان دومین اپراتور بزرگ کشور گسترده ترین شبکه رومینگ دیتا را در کشور دارد. ایرانسل در 158 کشور دنیا امکان استفاده از خدمات رومینگ را برای مشترکان خود فراهم کرده است.

 روش فعال سازی رومینگ ایرانسل

برای فعال سازی رومینگ همیشه یادتون باشه قبل از سفر این کار را انجام دهید. کد دستوری #1*1111*  را بگیرید وقتی که کد گرفته شد یک پیامی دریافت میکنید که نوشته سرویس رومینگ شما با موفقیت انجام شد. پس از فعال کردن رومینگ اگر بخواهید با شماره ای در ایران یا کشوری خارج از مقصد تماس بگیرید باید شماره مورد نظرتون رو بدون صفر به همراه کد کشور مثلا 0098 وارد نمایید.

اگر کسی بخواد از کشور دیگری باهاتون تماس بگیره باید کد ایران را هم شماره گیری کند.

رومینگ ایرانسل

اگر کسی بخواد از داخل ایران باهاتون تماس بگیرد باید شماره شما را بگیرد.

حتما به یک نکته توجه کنید هزینه تماس دریافتی هنگامی که رومینگ گوشی تان روشن است براتون حساب خواهد شد.

در آخر برای تماس دریافتی و یا خروجی با شماره کشور مقصد و کشوری که در آن هستید هم طبق تماس معمول در همان کشور میباشد چرا که خط شما پس از فعال سازی رومینگ به خط همون کشور تبدیل خواهد شد.

قیمت رومینگ ایرانسل(تومان)

مکالمه داخلی: 6.900

دریافت مکالمه: 9.000

مکالمه با ایران: 10.500

ارسال پیامک: 2.700

دریافت پیامک: 0

اینترنت: به ازای هر مگابایت: 3.600

روش غیر فعال کردن رومینگ

برای درآوردن از حالت رومینگ یا همان غیر فعال کردن رومینگ کد دستوری #2*1111* را شماره گیری کنید و بعد از شماره گیری پیامی مبنی بر سرویس رومینگ شما با موفقیت غیر فعال شد را دریافت میکنید. امیدواریم این مطلب از مجله سایت سیم کارت مفید بوده باشد.

 

راهنما فعالسازی رومینگ ایرانسل

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.