مجله سیم کارت

اپلیکیشن سامانتل من

0 1,343

سامانتل از اپراتور های سیم کارت در کشور است . تقریبا همه ی اپراتور ها اپلیکیشنی طراحی و ارائه کردند برای مشترکین خود که آسان تر بتوانند به خدمات آن ها دسترسی پیدا کنند . اپراتور های همراه اول ( MCI ) ، ایرانسل ، رایتل و … اپلیکیشنی طراحی کردند . مشترکین خود با نصب و ورود به این اپلیکیشن ها به راحتی بتوانند از خدمات این اپراتور ها استفاده کنند . یکی دیگر از این اپراتور ها که اقدام به این کار کرده است اپراتور سامانتل است .که اپلیکیشن سامانتل من را طراحی کرده است و این اپلیکیشن را به مشترکین خود ارائه کرده است .
تمام مشترکینی که سیم کارت سامانتل دارند می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و محدودیتی ندارد . هم مشترکینی که سیم کارت دائمی دارند و هم مشترکینی که “سیم کارت” اعتباری دارند می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند .

اپلیکیشن سامانتل من

به گزارش روابط عمومی سامانتل ، اپلیکیشن اختصاصی اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور ، با هدف ایجاد سهولت در مدیریت سیم کارت های سامانتل طراحی و در فاز اول در اختیار خانواده سامان قرار می گیرد . در فاز دوم نیز از طریق کافه بازار ، گوگل پلی و وب سایت این شرکت در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت . در واقع مشترکین این اپراتور و یا کاربرانی که “سیم کارت سامانتل” ( دائمی و اعتباری ) دارند ، می توانند از طریق این اپلیکیشن از وضعیت حساب کاربری خود به صورت دائم و لحظه ای اطلاع پیدا کنند .

خدمات غیر حضوری مورد نیاز خود را به صورت آنلاین دریافت و عملیات اجرایی آن را شخصا انجام دهند . نصب اپلیکیشن مای سامانتل نیازی به هیچ گونه مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی ندارد . با محیط کاربری بسیار آسان ، مشترکین را قادر می سازد از امکانات آن برخوردار شوند .

امکانات اپلیکیشن

مشترکین سامانتل با استفاده از این اپلیکیشن می توانند ، از میزان اعتبار ریالی سیم کارت اطلاع پیدا کنند . امکان افزایش اعتبار ریالی ، آگاهی از مانده حجم اینترنت ، آگاهی از جزئیات بسته های فعال و مشاهده ریز مکالمات از دیگر ویژگی هایی است که این اپلیکیشن دارد . در قسمت خرید اپلیکیشن سامانتل من مشترکین می توانند ، شارژ با مبالغ مورد نیاز خرید کنند ، پرداخت قبض و حجم های اینترنتی متنوع را مشاهده و خرید کنند . در قسمت پروفایل اپلیکیشن سامانتل من مشترکین می توانند ، شماره های مشترک تا سقف ده شماره مشاهده کنند .

خرید سیم کارت سامانتل

ثبت نام و خرید سیم کارت سامانتل اپراتور نسل جدید تلفن همراه ، با رند ترین پیش شماره مورد علاقه مردم ایران شامل 099999 برای سیم کارت های دائمی و 099998 برای سیم کارت های اعتباری با پوشش سراسری 3G و 4G از طریق وب سایت smantel.ir و یا از طریق شماره های 0999999000000 و 87640000 مرکزتماس سامانتل امکان پذیر است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.