مجله سیم کارت

همه چیز درباره کدهای دستوری سامانتل

1 9,194

همه چیز درباره کدهای دستوری سامانتل

سامانتل یکی از اپراتورهای ارتباطات تلفنی می باشد که دارای سیم کارت های دائمی و اعتباری با شماره های گوناگونی می باشد. این اپراتور به دلیل ارائه بسته های اینترنتی مناسب و همچنین فراهم کردن ارتباطات تلفنی آسان از جمله اپراتورهای پرطرفدار می باشد. مطلبی که قرار است در این مقاله مورد بررسی قرار گیرد، در ارتباط با کدهای دستوری سامانتل می باشد. سامانتل با ارائه این کدهای خدمات خرید و فعال سازی بسته های اینترنتی و تلفنی را برای مشترکین آسان تر نموده است. در ادامه با این کدها آشنا می شوید.

معرفی کدهای دستوری سامانتل

ابتدا با معرفی کدهای دستوری سامانتل مخصوص خرید شارژ شروع می کنیم. مشترکین سامانتل برای خرید شارژ می توانند با شماره گیری کد دستوری #4*9* برای سیم کارت خود شارژ خرید و میزان اعتبار خود را افزایش دهند. همچنین در صورتی که قصد اطلاع از میزان باقی مانده شارژ خود را داشته باشند، می بایست کد دستوری 1#*9* را شماره گیری کنند.

همچنین سامانتل برای راهنمایی بیشتر مشترکین خود کد دستوری مخصوصی را نیز ارائه نموده است. #5*9* مشترکین سامانتل با شماره گیری این کد دستوری می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص دیگر کدها و همچنین خدمات سامانتل کسب کنند.

کدهای دستوری مربوط به خرید اینترنت سامانتل

سامانتل به منظور خرید بسته های اینترنتی کدهای دستوری گوناگونی را طراحی نموده است. به طور کلی مشترکین باید به منظور خرید بسته اینترنت کد دستوری #3*9* را شماره گیری کنند.

اما برای اینکه راحت تر بتوانند به بسته اینترنتی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، سامانتل تمامی بسته های اینترنتی اعم از بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت را دسته بندی و برای هر یک کد دستوری مخصوصی را ارائه نموده است. با انجام این کار مشترکین به راحتی می توانند بسته اینترنتی مورد نظر خود را یافته و خریداری نمایند.

به طور مثال کدهای دستوری سامانتل برای هر یک از بسته های اینترنتی کوتاه مدت کد دستوری ویژه ای را طراحی نموده است. به طور مثال بسته های یک روزه دارای کد دستوری مخصوص خود و بسته های 7 روزه و همچنین 14 روزه نیز به همین شکل دارای کد دستوری می باشند. در ادامه این مطلب می توانید به جدول مخصوص خرید بسته های اینترنتی مراجعه و کدهای دستوری بسته های کوتاه مدت را مشاهده کنید.

کدهای دستوری اینترنت میان مدت

منظور از کدهای دستوری سامانتل میان مدت کدهای دستوری ماهانه هستند. این کدها به 3 دسته یک ماهه، دو ماهه و 3 ماهه تقسیم می شوند. معمولا بیشتر مشترکین نسبت به خریداری کدهای دستوری ماهانه تمایل بیشتری دارند. زیرا بسته های اینترنتی ماهانه به صرفه تر هستند. به عبارت دیگر مشترکین با پرداخت هزینه بیشتر می توانند از اینترنت بیشتری استفاده کنند.

کدهای دستوری اینترنت بلند مدت

علاوه بر بسته های کوتاه مدت و میان مدت، کدهای دستوری دیگری نیز برای خرید بسته های اینترنتی بلند مدت موجود می باشد. بسته های اینترنتی بلند مدت نیز شامل بسته های 180 روزه، 270 روزه و 365 روزه می باشند. این بسته های نیز انواع مختلفی دارند که حجم هرکدام با دیگری متفاوت می باشد. این بسته ها را نیز می توانید در جدول کدهای دستوری مشاهده کنید.

مزایای کدهای دستوری

کدهای دستوری برای خرید اینترنتی مزایای زیادی دارند. این کدها ابزارهایی هستند که به مشترکین این امکان را می‌ دهند تا با وارد کردن دستورات خاص، محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را به سرعت و به صورت آنلاین را خریداری کنند.

با استفاده از کدهای دستوری، خرید به سرعت انجام می ‌شود. کافی است که دستور مورد نظر را ارسال کنید و فرآیند خرید آغاز می ‌شود. این کدها از طریق پیامک یا پروتکل ‌های دیگر ارتباطی کار می‌کنند، بنابراین نیازی به اتصال اینترنت پرسرعت نیست.

در مواقعی که اینترنت قطع شده یا دسترسی به کامپیوتر ندارید، می ‌توانید از کدهای دستوری سامانتل برای خرید استفاده کنید. این کدها به فروشگاه‌ ها امکان می ‌دهند تا بهره ‌وری خود را افزایش دهند، زیرا سیستم خرید اتوماتیک راه اندازی می ‌کنند.

کدهای دستوری سامانتل

در برخی موارد، از طریق ارسال پیامک‌ های متنی به جای استفاده از اطلاعات حساب بانکی، می ‌توانید از امنیت بالاتری برخوردار باشید. برخی از فروشگاه‌ ها امکان تعامل با مشتریان را از طریق کدهای دستوری ارائه می‌ دهند. که این امر می ‌تواند به حل مشکلات و پاسخ به سوالات سریع ‌تر کمک کند.

به علاوه کدهای دستوری برای خرید اینترنتی می ‌توانند به صورت معمولی اشتباهات انسانی که در فرآیند خرید رخ می ‌دهند را کاهش دهند. اشتباهات انسانی ممکن است به دلیل فراموشی، اشتباه در ورود اطلاعات یا عوامل دیگری به وقوع بپیوندند. اما با استفاده از کدهای دستوری، این امکان وجود دارد که انسان در فرآیند خرید به حداقل برسد یا حتی کلاً از آن حذف شود.

لیست کدهای خرید شارژ و اینترنت سامانتل

با استفاده از دستورات مشخص و دقیق، مشتریان می ‌توانند اطلاعات محصول یا خدمات مورد نیاز خود را به درستی وارد کنند. همچنین کدهای دستوری معمولاً مراحل پیچیده و زمان‌بر را کاهش می ‌دهند. این مورد به افراد کمک می‌ کند که در مراحل مختلف که ممکن است اشتباه کنند، دیگر وقت نگرانی نداشته باشند.

در بعضی از موارد، کدهای دستوری سامانتل به مشتریان اجازه می ‌دهند تا به محصولات و خدماتی دسترسی پیدا کنند که به عنوان بخشی از یک تبلیغات خاص یا کمپین تخفیف ارائه می‌ شوند. در نهایت، کدهای دستوری برای خرید اینترنتی می ‌توانند یک راه سریع، ساده و موثر برای خرید محصولات و خدمات آنلاین باشند. به ویژه برای افرادی که به دلیل محدودیت ‌هایی مانند دسترسی به اینترنت یا تجربه تکنولوژی محدود، با استفاده از این روش ‌ها می ‌توانند خرید کنند.

جدول خرید

ردیف کدهای دستوری سامانتل شماره کد
1 کد دستوری خرید شارژ #4*9*
2 شارژ 2000 تومانی #1*4*9*
3 شارژ 5000 تومانی #2*4*9*
4 شارژ 10000 تومانی #3*4*9*
5 شارژ 20000 تومانی #4*4*9*
6 کد دستوری خرید اینترنت #3*9*
7 اینترنت کوتاه مدت *۹*۳*۱*۱#
8 کد دستوری اینترنت یک روزه یک گیگابایتی *۹*۳*۱*۱*۱#
9 کد دستوری اینترنت هفت روزه یک گیگابایتی *۹*۳*۱*۱*۲#
10 کد دستوری اینترنت هفت روزه 2 گیگابایتی *۹*۳*۱*۱*۳#
11 کد دستوری اینترنت هفت روزه 2.5 گیگابایتی *۹*۳*۱*۱*۴#
12 کد دستوری اینترنت 14 روزه 1.5 گیگابایتی *۹*۳*۱*۱*۵#
13 کد دستوری اینترنت 14 روزه 2.5 گیگابایتی *۹*۳*۱*۱*۶#
14 کد دستوری اینترنت 14 روزه 3 گیگابایتی *۹*۳*۱*۱*۷#
15 یک ماهه *۹*۳*۱*۲*۱#
16 دو ماهه 1 گیگ *۹*۳*۱*۲*۲#
17 دو ماهه 2 گیگ *۹*۳*۱*۲*۳#
18 سه ماهه 1 گیگ *۹*۳*۱*۲*۴#
19 سه ماهه 2 گیگ *۹*۳*۱*۲*۵#
20 کد 180 روزه با حجم 36 گیگ *۹*۳*۱*۳*۱#
21 کد 180 روزه با حجم 48 گیگ *۹*۳*۱*۳*۲#
22 کد 270 روزه با حجم 50 گیگ *۹*۳*۱*۳*۳#
23 کد 270 روزه با حجم 72 گیگ *۹*۳*۱*۳*۴#
24 یک ساله 80 گیگ *۹*۳*۱*۳*۵#
25 یک ساله 100 گیگ *۹*۳*۱*۳*۶#
26  میزان اعتبار #1*9*
27 میزان اعتبار بسته های اینترنت #2*9*
28 جزئیات بسته های اینترنتی #2*2*9*

 

1 نظر
  1. پرهام می گوید

    خیلی عالی بود. مرسی واقعا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.