مجله سیم کارت

انواع بسته های سامانتل و نحوه خرید آن، مجله سیم کارت

1 5,665

انواع بسته های سامانتل و نحوه خرید آن

مقدمه

شرکت سامانتل بهترین ارائه دهنده خدمات در زمینه تلفن همراه می باشد. این اپراتور با استفاده از ابزار های پیشرفته و ارتقا خدمات خود ،مورد استقبال مشترکین زیادی قرار گرفته است. در این مطلب سایت سیم کارت قصد داریم انواع بسته های سامانتل اعم از اینترنت، مکالمه و نحوه خرید آن را بررسی نماییم .

اپراتور سامانتل تلاش کرده است با بهره گیری از بازار های هوشمند و استفاده از محصولات بروز بر پایه توانمندی های داخلی و خارجی و ارائه متنوع ترین بسته های مکالمه و اینترنت، رفاه مشترکین زیادی را فراهم کند. در این بخش به بررسی بسته های اینترنت و مکالمه سامانتل خواهیم پرداخت.

خرید بسته های سامانتل

انواع بسته اینترنت سامانتل

اپراتور سامانتل جهت رفع نیاز تمامی مشترکان در زمینه اینترنت، بسته های متنوعی را ارائه کرده است. بسته های اینترنت سامانتل انواع مختلفی دارند که ما به معرفی آن ها پرداخته ایم.

بسته اینترنت مهبانگ

اپراتور سامانتل با بهره گیری و ارتقای نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه، خدمات اینترنت گوناگونی را راه اندازی کرده است. همچنین با ایجاد طرح اینترنت مهبانگ، اینترنتی با کیفیت و سرعت بی نظیر ارائه کرده است.

بسته های اینترنت سامانتل

این بسته های اینترنت متناسب با الگوی مصرف های مختلف ایجاد شده اند. این بسته ها به سه صورت هلیوم، دوتریوم و هیدروژن برای مشترکین دائمی و اعتباری ارائه شده اند.

بسته‌ اینترنت هلیوم

این نوع بسته، مناسب افرادی طراحی شده است که خواستار حجم زیاد اینترنت با سرعت بالا می باشند. همچنین بسیار مقرون به صرفه است و به مدیریت هزینه های اینترنت شما کمک خواهد کرد. افرادی که فایل و یا اطلاعات با حجم زیادی را دریافت و یا ارسال می کنند بهتر است از این بسته استفاده نمایند.

بسته اینترنت دوتریوم

این بسته ها برای کسانی طراحی شده است که خواهان استفاده از اینترنت با هزینه ای کاملا مقرون به صرفه می باشند. با خرید این بسته دوتریوم مصرف اینترنت خود را مدیریت کرده و هزینه های خود را کاهش خواهید داد.

 بسته‌ اینترنت هیدروژن

یکی دیگر از زیر مجموعه های بسته های اینترنتی مهبانگ که با قیمت مناسب و به مدت یک ماه اعتبار دارد، بسته های اینترنت هیدروژن می باشند. این بسته بسیار پرطرفدار بوده و با قیمت به صرفه ارائه شده است.

خرید بسته اینترنت مهبانگ

نحوه خرید بسته اینترنت مهبانگ سامانتل به این صورت است که با وارد شدن به حساب کاربری خود و مشاهده طرح ها و سرویس های گوناگون، بسته اینترنت مورد نظرتان را مشاهده و خریداری نمایید.

همچنین از طریق ارتباط و تماس با مرکز خدمات سامانتل نیز می توانید نسبت به خرید بسته اینترنت سامانتل اقدام نمایید.

قابل توجه است که این بسته ها برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری سامانتل قابل استفاده و فعال سازی می باشند. درصورت به پایان رسیدن حجم بسته یا مدت اعتبار آن ، این بسته اینترنت به طورت خودکار تمدید می شود.

بسته مکالمه ویژه سازمانی

سامانتل برای رفع تمام نیاز های ارتباطی سازمان شما، بسته های ویژه و مقرون به صرفه ای را ایجاد کرده است. در این طرح شما می توانید فقط با پرداخت آبونمان ماهانه هر سیم کارت، در تمامی ساعات شبانه روز و به هر مقداری که بخواهید مکالمه بین سازمانی و بین کارکنان خود را رایگان استفاده نمایید. همچنین امکان فعال سازی اینترنت و پیامک با تعرفه های خاص سازمانی وجود دارد. استفاده از تمامی این خدمات تنها با داشتن سیم کارت سازمانی سامانتل امکان پذیر است. این نوع بسته از ویژگی های فراوانی برخوردار می باشد. از جمله این مزیت ها امکان انتخاب حجم مورد نیاز برای کاربران سازمان ، فعال سازی گروهی برای تمام اعضا و امکان پرداخت هزینه ها از طریق یک صورت حساب است.

بسته مکالمه طرح آغازین

سامانتل با هدف خوش آمد گویی و ایجاد حس خوب برای مشترکینی که تازه به سامانتل پیوسته اند، بسته های رایگان با عنوان طرح آغازین، بر روی تمامی سیم کارت های دائمی و اعتباری خود فعال خواهد کرد.

این بسته پس از ثبت اطلاعات مالک فعال و به طور پیش فرض قابل استفاده می باشد. مدت اعتبار این بسته آغازین یک ماه است. بسته شامل تماس، پیامک و اینترنت است.

کد های دستوری سامانتل

مشترکین دارای سیم کارت دائمی و اعتباری سامانتل به راحتی و با استفاده از کد های دستوری می توانند نسبت به فعال سازی و یا لغو بسته اینترنت و مکالمه خود اقدام نمایند.

نحوه خرید بسته ترکیبی و دیتا با شماره گیری کد *9*3# امکان پذیر است. برای مشاهده بسته های فعال می توانید از طریق کد*9*2#  اقدام نمایید. همچنین برای اطلاع از جزئیات بسته فعلی می توانید کد *9*2*2# را شماره گیری کنید.

سخن نهایی

شرکت سامانتل بسته های اینترنت و مکالمه متنوعی برا برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری ارائه کرده. بسته اینترنت مهبانگ بسیار مقرون به صرفه بوده و کاربران می توانند با توجه به نیازشان آن را خریداری نمایند. بسته مکالمه سازمانی برای مدیریت هزینه های مکالمه بین کارکنان سازمان ایجاد گردیده است. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت سیم کارت دات کام، نسبت به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری سامانتل اقدام نمایید.

1 نظر
  1. عباس سیاوشی می گوید

    اگر تخفیف بیشتر باشد عالی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.