مجله سیم کارت

بسته بی نهایت رایتل

0 893

اپراتور رایتل برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند طرح خانواده بی نهایت را ارائه کرده است . این طرح برای ان دسته از مشترکین رایتل است که سیم کارت رایتل دائمی دارند . طرح های خانواده بی نهایت به مشترکین این اپراتور کمک می کند که هزینه های سیم کارت خود را مدیریت کنند . بسته بی نهایت رایتل به آن دسته از مشترکین سیم کارت رایتل دائمی که از سیم کارت خود زیاد استفاده می کنند . نگران هزینه ی بالا آن هستند کمک می کند تا نگرانی آن ها از هزینه “سیم کارت” شان کاهش پیدا کند . از طریق این بسته ها می توانند حساب خود را مدیریت کنند .

طرح های خانواده بی نهایت شامل : طرح خانواده بی نهایت کلاسیک و طرح خانواده بی نهایت نقره ای .

بسته بی نهایت رایتل کلاسیک :

طرح بی نهایت کلاسیک شامل مکالمه صوتی ، پیامک و پیام چند رسانه ای است . این طرح به مشترکین این اپراتور این امکان را می دهد تا با دوستان رایتلی خود به صورت نا محدود استفاده کنند . دارای تماس صوتی ، پیامک و پیام چند رسانه ای نا محدود درون شبکه ، 500 دقیقه تماس صوتی و 500 پیامک برون شبکه ، 10 گیگا بایت اینترنت + 20 گیگا بایت اینترنت در ساعات افت مصرف است و اعتبار آن 30 روزه می باشد . این طرح ها 90 روزه نیز می باشند .مشترکین رایتل که می خواهند این طرح را فعال کنند .

برای فعال سازی 30 روزه باید کد دستوری # 2031 * 142 * را با “سیم کارت رایتل” دائمی خود شماره گیری کنند . قیمت آن برای مشترکین این اپراتور 48 هزار تومان است . برای فعال سازی 90 روزه باید کد دستوری # 2091 * 142 * را با سیم کارت رایتل دائمی خود شماره گیری کنند . قیمت آن برای مشترکین این اپراتور 120 هزار تومان است .

بسته بی نهایت رایتل نقره ای : 

این طرح شامل تماس صوتی ، پیامک و پیام چند رسانه ای نا محدود درون شبکه ، تماس صوتی و پیامک برون شبکه ، 10 گیگا بایت اینترنت + 20 گیگا بایت اینترنت در ساعات افت مصرف است . این طرح 30 روزه و 90 روزه است . مشترکین این اپراتور برای فعال سازی بی نهایت نقره ای 30 روزه باید کد دستوری # 2032 * 142 * را شماره گیری کنند . قیمت آن 88 هزار تومان است .مشترکین رایتل برای فعال سازی  بی نهایت نقره ای 90 روزه باید کد دستوری # 2092 * 142 * را شماره گیری کنند قیمت آن 240 هزار تومان است .

روش های دیگری برای خرید بسته های بی نهایت

روش های دیگری برای خرید خانواده بی نهایت ارائه که مشترکین این اپراتور دسترسی آسان تری به این خدمات داشته باشند . مشترکین می توانند از طریق اپلیکیشن رایتل من ، از طریق وب سایت رایتل صفحه خرید طرح ، مراجعه به سامانه رایتل من ، شماره گیری کد دستوری # 142 * ، سامانه پیامکی 2020 ، مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل طرح های بی نهایت را فعال کنند .

شرایط استفاده و پرداخت :

مشترکین سیم‌ کارت ‌های دائمی رایتل ، در‌ صورتی‌ که هر یک از طرح های خانواده بی ‌نهایت را به‌ صورت 30 یا 90 روزه خریداری ‌نمایند . در این مدت نیاز به پرداخت صورت حساب نداشته و می‌ توانند از خدمات نا محدود طرح در قالب تعریفی ، بهره‌ مند شوند . لازم به ذکر است که مبالغ مربوط به خدمات خارج از این طرح ، از قبیل خدمات ارزش افزوده به صورت جداگانه محاسبه و به‌‌ صورت حساب مشترک اضافه خواهد شد .

خدمات ارائه در طرح های بی‌ نهایت

کلیه خدمات ارائه در طرح های بی‌ نهایت مشمول « مقررات مصرف منصفانه » خواهند بود . هزینه استفاده بیشتر از حدود مذکور ، بر اساس تعرفه‌ های عادی رایتل محاسبه و به صورت حساب مشترک افزوده خواهد شد . این طرح ها مخصوص مشترکین حقیقی است . هر گونه استفاده سازمانی از آنها منجر به قطع خدمات خواهد شد .
کلیه قیمت‌ ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است . با مراجعه به اپلیکیشن رایتل من و سامانه رایتل من ، می ‌توانید از حجم خدمات مصرفی و مقدار باقی مانده آن آگاه شوید .

ساعت ‌های افت مصرف از 2 الی 7 صبح است . به منظور تامین بهترین کیفیت قابل ارائه در شبکه رایتل ( rightel ) ، ساعت‌ های افت مصرف در صورت تغییر رفتار اساسی مصرف مشترکین ، ممکن است تغییر یابد
مصرف از حجم ترافیک عادی خدمات ( در قالب طرح یا تعرفه عادی ) جهت بازدید و استفاده از خدمات و محصولات بومی که فهرست آن ها در صفحه ترافیک بومی است ، مشمول 50% کاهش تعرفه است . به عبارت دیگر ، به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه عادی از حساب شما مشترک عزیز کسر می گردد . در هنگام مصرف خدمات در قالب طرح خریداری نیز مصرف هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد محسوب می شود . لازم به ذکر است ، مصرف سرویس اینترنت در وب سایت های بین الملل هم چنان با تعرفه همیشگی صورت می گیرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.