مجله سیم کارت

عرضه شماره همسان رایتل

0 977

عرضه شماره همسان رایتل

داشتن شماره همسان یکی از قابلیتهایی است که اپراتور رایتل در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در واقع هر کاربری که اقدام به خرید سیم کارت رایتل می کند می تواند شماره دائمی همسان سیم کارت خود را دریافت نماید.اپراتور رایتل این طرح را در سال 97 به اجرا درآورد و از سمت کاربران با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.در واقع به واسطه این طرح ارتباط کاربران با شماره همسان رایتل، دائمی خواهد شد.
لازم به ذکر است که در این طرح امکان دریافت شماره مشابه سیم کارت دائمی فعلی رایتل در قالب یک سیم‌کارت با پیش شماره خوش آهنگ 0920 به‌همراه هدایای آغازین وجود دارد.

مشخصات هدایای آغازین به شرح زیر می باشد:

در طرح شماره همسان رایتل یک دوره 30 روزه ، شامل یک گیگابایت اینترنت می باشد . یک دوره 30 روزه ، با حجم 1000 دقیقه ای از طریق تماس صوتی رایتلی می باشد.

در ادامه شایان ذکر است که ارائه مناسب ترین قیمت سیم کارت رایتل یکی دیگر از نکات مثبت این اپراتور می باشد. این طرح، برای متقاضیان خرید سیم‌کارت دائمی با  75% تخفیف در نظر گرفته شده است . یعنی فقط با پرداخت 30 هزار تومان و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده سیم‌کارت دائمی رایتل مشابه شماره سیم‌کارت فعلی عرضه خواهد شد.

مزایای سیم‌کارت دائمی رایتل

در ادامه ذکر این نکته ضروری می باشد که مشترکین سیم‌ کارت دائمی رایتل تلفن همراه سایر اپراتورها که تمایل به استفاده از مزایای سیم‌کارت دائمی رایتل دارند . می‌توانند شماره مشابه سیم‌کارت فعلی خود را با پیش شماره 0920 دریافت نموده و از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

پوشش سراسری
اینترنت پرسرعت همراه
پایین‌ترین تعرفه خدمات در کشور
بسته‌های جذاب و متنوع متناسب با نیاز هر مشترک

نحوه خرید شماره همسان رایتل

از این رو متقاضیان خرید سیم‌کارت دائمی می‌توانند با مراجعه به سایت رایتل ( rightel ) نسبت به درخواست برای دریافت شماره دائمی رایتل (0920) مشابه شماره سیم‌کارت دائمی خود اقدام نمایند. در نظر داشته باشید که قبل از شروع ثبت‌نام، موجود بودن شماره فرد درخواست کننده بررسی و در صورت وجود، پیامکی از سوی رایتل به شماره اعلام شده، ارسال می‌شود . که حاوی یک کد خواهد بود و متقاضی می‌ تواند ، نسبت به اعلام و یا درج کد، اقدام نموده و در صورت صحت کد، امکان ثبت نام و خرید سیم‌ کارت دائمی رایتل ، مشابه شماره سیم‌کارت دائمی فعلی خود را خواهد داشت. در ادامه شایان ذکر است که سقف اعتبار این نوع سیم‌کارت، 30 هزار تومان در هر دوره صورت‌حساب می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.