مجله سیم کارت

تعویض سیم کارت ایرانسل به همراه 50 گیگ اینترنت هدیه

0 13,176

ایرانسل یکی از اپراتور های فعال در عصر ارتباطات ، این بار با خبری هیجان انگیز کاربران سیم کارت های خود را غافل گیر کرده است .”ایرانسل” اعلام کرده است که تمام کاربران سیم کارت ایرانسل می توانند سیم کارت های خود را به اینترنت 4G تبدیل کنند.با تعویض سیم کارت ایرانسل خود از هدیه ویژه بهره مند شوند . این اپراتور در ادامه اذعان داشته است که در صورت عدم پشتیبانی کاربران از این فناوری ، قادر خواهند بود از 50 گیگابایت اینترنت همراه هدیه 14 روزه بهره مند شوند .

تعویض سیم کارت ایرانسل بهمراه 50 گیگ اینترنت هدیهبی شک این خبر موجب خواهد شد تا کاربران خط ایرانسل بیشتر از گذشته به سمت این اپراتور گرایش داشته باشند . تعویض سیم کارت ایرانسل 50 گیگا بایت اینترنت هدیه به همراه دارد .در واقع کاربران “سیم کارت ایرانسل” براحتی می توانند با ارتقا “سیم کارت” خود به یوسیم از خدمات ارزنده این اپراتور بهر مند شوند.
این اپراتور برای سهولت کار کاربران روشهای زیر را برای تعویض سیم کارت ایرانسل و استفاده از 50 گیگابایت اینترنت ،معرفی نموده است.

روش های تعویض سیم کارت ایرانسل

استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من : در صورت استفاده از این روش باید در نظر داشته باشید که”سیم کارت 4G“به آدرس شما فرستاده می شود.
مراجعه به فروشگاه های اینترنتی ایرانسل : در این روش سیم کارت جدید به آدرس شما ارسال می شود.
شماره گیری کد #34*555* از طریق سیم کارت فعلی (در این روش نیز سیم کارت به آدرس شما ارسال خواهد شد).
مراجعه حضوری به یکی از مراکز فروش و خدمات ایرانسل : لازم به ذکر است که هزینه تعویض سیم کارت 7 هزار تومان خواهد بود.در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره #34* و وارد نمودن شماره کیت سیم کارت جدید،جهت تعویض سیم کارت خود اقدام نباید.باید در نظر داشته باشید که یک پیامک با عنوان تائید تعویض سیم کارت جدید برای شما ارسال خواهد شد.
مراجعه به نمایندگی ها یا مراکز خدمات ایرانسل ( irancell ) .

تعویض سیم کارت ایرانسل بهمراه 50 گیگ اینترنت هدیه

بنابراین اگر شما نیز جزو کاربران سیم کارت ایرانسل هستید فرصت را از دست ندهید و در این طرح شرکت کرده و سیم کارت خود را ارتقا دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.