مجله سیم کارت

دوشنبه سوری خرداد ماه 1400

0 172

اپراتور همراه اول به عنوان اپراتور برتر در کشور همواره دوشنبه های آخر هر ماه برای مشترکین سیم کارت های خود هدیه ویژه ارائه می کند . که این طرح ، طرح روشنبه سوری نام دارد . کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند در دوشنبه های اخر هر ماه طرح دوشنبه سوری را فعال کنند . دوشنبه سوری خرداد ماه 1400 همراه اول در روز دوشنبه 31 خرداد ماه برگزار خواهد شد

در واقع همراه اول ( MCI ) به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین خود طرح دوشنبه سوری را ارائه کرده است . در این طرح هدایای متنوع و متفاوتی را ارائه می دهد . مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع می شوند . اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا متنوع ترین و متفاوت ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد .

دوشنبه سوری خرداد ماه 1400

طرح دوشنبه سوری خرداد ماه 1400 همراه اول در روز دوشنبه 31 خرداد ماه برگزار خواهد شد . مشترکین کلیه ی سیم کارت ها می توانند امروز 31 خرداد ماه اقدام به فعال سازی هدیه دوشنبه سوری خود کنند .
هدایای اعلامی برای دوشنبه سوری خرداد ماه 1400 حجم های دیتا 500 مگا بایتی تا 100 گیگا بایتی یک روزه رایگان می‌ باشد . به صورت رندوم به مشترکین سیم کارت های همراه اول دائمی و اعتباری همراه اول اعطا می شود .

کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و همراه اول اعتباری و هم چنین مشترکین سیم کارت انارستان مشمول این طرح می باشند و کلیه این مشترکین از ساعت 8:00  تا 23:59 روز دوشنبه 31 خرداد ماه فرصت دارند بسته خود را فعال کنند و از آن بهره مند شوند . مشترکینی که تمایل دارند این طرح را فعال کنند . می توانند با شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 * از سیم کارت همراه اول خود طرح دوشنبه سوری را فعال کنند . به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی از حجم های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگا بایت تا 100 گیگا بایت ارائه می‌ شود .

زمان مصرف به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است . طرح های هدیه به طور هم زمان با سایر حجم های اینترنت مشترک فعال می گردد و این طرح ها هیچ رزرو خودکاری ندارد .
مشترکین سیم کارت های همراه اول برای استعلام  . کد دستوری # 0*64 * 100 * ، فعال سازی # 1 * 64 * 100 * و برای راهنما # 9 * 64 * 100 * را باید شماره گیری کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.