مجله سیم کارت

هزینه های سیم کارت همراه اول دائمی 0912

0 1,046

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است . این اپراتور بزرگ در بازار سیم کارت سهم زیادی از بازار را در دست دارد . در بین سیم کارت های همراه اول ، سیم کارت همراه اول دائمی از سایر سیم کارت های موجود در بازار طرفداران بیشتری دارد . در بین سیم کارت های همراه اول دائمی سیم کارت 0912 همراه اول از محبوبیت بالایی برخوردار است . با این که سیم کارت 0912 برای تهران است . ولی باز بسیاری از افراد از شهر های دیگر متقاضی خرید خط همراه اول 0912 هستند . سیم کارت های همراه اول 0912 نسبت به کدی که دارند قیمت های متنوعی دارند . هزینه های سیم کارت همراه اول دائمی 0912 یکسان است .

سیم کارت همراه اول دائمی 0912

در بین آن ها سیم کارت رند و سیم کارت های 0912 با کد 1 از ارزش بالاتری برخوردار هستند . علاوه بر این که سیم کارت 0912 خود قیمت متنوعی دارند . ولی افراد که سیم کارت همراه اول دائمی دارند . صرف نظر از “قیمت سیم کارت” ، هزینه های استفاده از سیم کارت نیز برایشان اهمیت دارد . در واقع مشترکان سیم کارت همراه اول دائمی و افراد هنگام خرید سیم کارت همراه اول دائمی باید علاوه بر قیمت سیم کارت ، باید به سایر هزینه های این سیم کارت ها هم چون خدماتی مانند مکالمه ، پیامک ، اینترنت توجه کنند و افراد در این زمان می توانند سیم کارت همراه اول اعتباری با قیمت ارزان تر خرید کنند . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اقداماتی برای کاهش هزینه ها انجام داده است . از جدید ترین اقدامات این است که برای تعرفه مکالمه در سیم کارت 0912 دائمی صورت گرفته است .

طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه ‌همراه اول

طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه ‌است . این بدان معنی است که تعرفه مکالمه آزاد برای کلیه تماس‌ های داخل و خارج از شبکه همراه اول ، یکسان ‌است . یعنی هزینه مکالمه از سیم کارت دائمی همراه اول به تلفن ثابت برای هر دقیقه مکالمه 599 ریال ، از خط دائمی به همراه اول 599 و همراه اول دائمی به سیم کارت ایرانسل و یا سیم کارت رایتل 599 ریال است . این سرویس به صورت اتوماتیک برای کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی 0912 فعال است و نیازی به فعال سازی آن نیست . تعرفه پیامک در خط همراه اول متفاوت است . پیامک فارسی از خطوط “سیم کارت همراه اول دائمی” 0912 به ازای هر پارت 89 ریال و پیامک انگلیسی از خطوط سیم کارت همراه اول دائمی 0912 به ازای هر پارت 222 ریال می باشد . مشترکین همراه اول در هنگام ارسال پیامک باید به آن توجه داشته باشند .

خدمات رایگان همراه اول

اپراتور همراه اول در کنار خدماتی که ارائه کرده است یک سری خدمات رایگان نیز دارد . این خدمات شامل قطع به تقاضای مشترک ، دریافت ریز مکالمات ، آبونمان ماهیانه ، قطع محدودیت مکالمه ، وصل به تقاضای مشترک ، فعال سازی پیام کوتاه ، وصل مفقودی ، فعال سازی اینترنت همراه اول ، تغییر آدرس رایگان ، دریافت پین و پوک ، قطع مفقودی ، رویت صورت حساب ریال محدودیت مکالمه با فعال سازی رایگان از جمله خدماتی است که اپراتور همراه اول به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار داده است .

هزینه های سیم کارت همراه اول دائمی 0912

در کنار این خدمات که به صورت رایگان ارائه کرده است . همراه اول یک سری خدمات ارائه می دهد که به صورت پولی است . روی قبض مشتری “سیم کارت” همراه اول دائمی 0912 اعمال می شود . این خدمات عبارتند از : تعرفه صدور قبض پایان دوره و میان دوره 50 هزار ریال ، تعرفه تغییر نام سیم کارت دائمی 250 هزار ریال ، تعرفه ترابرد 150 هزار ریال ، تعرفه چاپ ریز مکالمات برگه اول 60 هزار ریال و مازاد بر آن هر برگ 20 هزار ریال ، تعرفه تعویض سیم کارت خراب یا مفقودی برای مشترکین دائمی 100 هزار ریال ، تعرفه تقسیط بدهی 70 هزار ریال ، تعرفه اصلاح مشخصات مشترک 60 هزار ریال ، تعرفه تغییر و یا اصلاح آدرس 70 هزار ریال و دایری مجدد سیم کارت سلب امتیاز شده 150 هزار ریال است .

اپراتور همراه اول برای فعال سازی خط دائمی هیچ هزینه ای دریافت نخواهد کرد . هم چنین تعویض سیم کارت نسل سه به نسل چهارم و هم چنین سلب امتیاز نیز برای “سیم کارت همراه اول دائمی 0912” رایگان خواهد بود . تعرفه خدمات مختلف برای سیم کارت‌ های دائمی همراه اول با کد های مختلف برای هر گروه ، یکسان است . خطوط اعتباری تعرفه‌ های مخصوص به خود را دارند بنابراین برای خرید سیم کارت همراه اول اعتباری دقت نمایید .

اینترنت پر سرعت همراه اول

در حال حاضر و در دوران شیوع کرونا که سرانه مصرف اینترنت در کشور بالا رفت و اینترنت بیش از هر زمان دیگری پر اهمیت شد . ما سعی داریم در این مقاله از تعرفه اینترنت خط همراه اول 0912 اطلاعاتی در اختیار مشترکین این اپراتور قرار دهیم و یا برای کسانی که قصد خرید سیم کارت همراه اول دائمی 0912 دارند این مطالب می تواند تا حد زیادی مفید باشد . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور مشترکین زیادی دارد. همواره در تلاش است تا خدمات متنوعی را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد تا رضایت آن ها را کسب کند .

در کنار این لازم به ذکر است که خطوط دائمی همراه اول ( MCI ) طرح ها و حجم های متنوع اینترنت را ارائه دادند . تا مشترکین این اپراتور بتوانند با توجه به نیاز و مصرف روزانه و ماهانه خود اقدام به خرید حجم های اینترنتی کنند که شاید بررسی تمام این طرح ها خیلی زمان گیر باشد . ولی کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول هم مشترکین دائمی و هم اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * از سیم کارت خود تمام طرح های اینترنتی موجود را مشاهده کنند . با توجه به نیاز خود طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند . افراد با استفاده از اپلیکیشن همراه من نیز می توانند کلیه طرح های اینترنتی همراه اول را مشاهده کنند . با توجه به نیاز خود طرح مورد نظر را انتخاب کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.