مجله سیم کارت

سرویس تماس بان همراه اول

0 3,471

سرویس تماس بان ، یگی دیگر از خدمات همراه اول می باشد که این اپراتور در اختیار کاربران قرار داده است . به واسطه این سرویس کاربران می توانند حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه ، از تمامی تماس های دریافتی خود اطلاع حاصل نمایند . در حقیقت به واسطه سرویس تماس بان این امکان برای کاربر فراهم می باشد . که پس از اتصال مجدد کاربر به شبکه همراه اول ، لیست شماره تماس افرادی که در این فاصله با کاربر تماس گرفته بودند . کاربر به علت خاموشی و یا در دسترس نبودن و یا هر علت دیگر ، قادر به پاسخگویی نبوده است را دریافت نمایند .
سرویس تماس بان

در سرویس تماس بان هنگام و بعد از برقراری ارتباط پیامکی حاوی شماره تماس و زمان تماس برای اطلاع مخاطب در دسترس وی قرار خواهد گرفت . در واقع با توجه به روند صعودی خرید سیم کارت توسط کاربران و تمایل افراد برای خرید سیم کارت همراه اول ارزان موجب شده است تا همراه اول ، سنجیده تر به پیش رود . این اپراتور در تلاش است تا میزان نقص کاری خود را به صفر رسانده و رضایت مشترکین خود را جلب نماید . این در حالی است که با توجه به اقدامات موثر و کاربردی این اپراتور میزان فروش سیم کارت 0912 نیز به طرز شگفت انگیزی رو به افزایش می باشد . بهتر است بدانید که قوانین و شرایطی برای استفاده از سرویس تماس بان وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود .

فعال سازی سرویس تماس بان

لازم به ذکر است که امکان فعال سازی و استفاده از این سرویس برای تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد. بهتر است بدانید که امکان فعال سازی و غیر فعال سازی و همچنین بررسی وضعیت سرویس از طریق پیامک برای تمام کاربران امکان پذیر خواهد بود. نکته ی مهمی که وجود دارد اینست که فعال سازی و استفاده از سرویس تماس بان برای تمام کاربران سیم کارت همراه اول رایگان می باشد . اطلاعات مربوط به تماس گیرنده شامل شماره تلفن، تاریخ و زمان تماس از طریق یک پیامک برای مشترک ارسال می شود . به واسطه سرویس تماس بان شماره تماس گیرنده بصورت کامل برای مشترک دریافت کننده تماس ارسال خواهد شد . در صورتی که مشترک چندین تماس از دست رفته از یک شماره در زمان های مختلف داشته باشد .

مجموع تعداد تماس ها به همراه ساعت و روز آخرین تماسِ از دست رفته در قالب یک پیامک به مشترک ارسال می شود. طریقه فعال سازی و استفاده از این سرویس رایگان به شرح زیر می باشد. از این رو مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول ( MCI ) می توانند با ارسال عدد 1 لاتین به شماره 9914 سرویس تماس بان خود را فعال نمایند . شایان ذکر است که مشترکین برای فعال سازی و یا غیر فعال سازی و نیز درخواست اعلام وضعیت سرویس می توانند کد های زیر را به شماره 9914 ارسال نمایند:

فعال سازی

نوع درخواست

عدد ارسالی (لاتین)

فعال سازی

1

غیر فعال سازی

5

اعلام وضعیت سرویس

0

دریافت راهنمای سرویس

ارسال پیامک خالی سرویس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.